מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

אורך צילינדר:20 ס"מ

אביזר:משאבת פין לגבר

מותג:Seven creations

199.00

משאבת פין איכותית לגבר עם כונון לחץ ידני של מותג אביזרי המין Seven Creations

תיאור

Seven Creations – משאבת הגודל המופלאה

משאבת פין איכותית המבטיחה לך הגדלה משמעותית של הפין שלך. בעזרת יכולת הוואקום שלה, המשאבה יוצרת אפקט יניקה יעיל שמסייע לשמירה על זיקפה ולהגדלת הפין במספר סנטימטרים נוספים בשימוש ממושך. משאבת הפין נמצאת בבית היוצר של Seven Creations, אחת המותגים המובילים בעולם בתחום האביזרים המיניים. המשאבה מיועדת לשימוש ידני ומגיעה עם תפוח ניפוח נוח וצילינדר באורך 20 ס"מ, שבתוכו יש להכניס את הפין על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.


טיפים חשובים:
1) מומלץ להשתמש במשאבה במשך 10-15 דקות בכל פעם.
2) שימוש בחומר סיכה יכול לשפר את נוחות השימוש ולעזור ביציבת הוואקום.
3) לשמירה על הזיקפה, ניתן להשתמש בטבעת זיקפה שתשמור על זרימת הדם בפין – יש להשתמש בטבעת זיקפה עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות הפין של Seven Creations הן כלי בטוח לשימוש כאשר הן משמשות בצורה נכונה. אם תחושת הכאב או החוסר נוחות מתיימרים, יש להפסיק את השימוש מיד. כמו כן, יש להפסיק את השימוש אם צבע הפין משתנה לסגול או כחול.


כמו כן, חשוב לציין שמשאבת פין היא מוצר תומך ולא פתרון קסם להגדלת האיבר המיני. השימוש במשאבה יכול לסייע בשמירה על זיקפה ולהגדיל את הפין בצורה מוחשית, אך התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם ולא תמיד להיות קבועות. כדי להשיג תוצאות טובות יותר, מומלץ לשלב את שימוש במשאבה עם תרגולים וטכניקות נוספות להגדלת הפין. כמו כן, כל טיפול או שימוש במוצרים לשיפור הזיקפה יש לבצע תחת הדרכת מומחה רפואי ובהתאם להוראות היצרן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבה לפין איכותית למתחילים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן