מידע נוסף

מותג:Seven creations

אביזר:משאבת פין לגבר

אורך צילינדר:20 ס

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

420.00

משאבת פין איכותית לגבר של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

משאבה איכותית לגבר היוצרת ואקום על פין הגבר ובכך גורמת אפקט יניקה משמעותי. השימוש הממושך והנכון של משאבת פין מסוג Seven Creations עשוי להגדיל את אורך האיבר במספר סנטימטרים נוספים. המשאבה עשויה ממשאבה ידנית נוחה לשימוש, כאשר בתוכה צילינדר באורך 20 ס"מ להכנסת הפין. על מנת להבטיח וואקום טוב יותר ושימוש יעיל יותר, הצילינדר מכיל שרוול גומי.

כדי להשתמש במשאבה בצורה נכונה ובטוחה, חשוב לקרוא את ההוראות הבאות:
1) הזמן המומלץ לשימוש רצוף במשאבה הינו 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) לשימור הזקפה יש להשתמש בטבעת זקפה אשר שומרת את הדם בפין – השימוש בטבעת הינו עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות פין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש בעת שימוש נכון. במידה וחווים כאב או חוסר נוחות קיצונית יש להפסיק את השימוש. יש להפסיק את השימוש במידה וצבע הפין הופך לסגול או כחול.

ניתן להשתמש במשאבה בצורה יעילה להגדלת האיבר המיני ולשמירה על זיקפה תוך עקיפת כל סיכון וסיכון.
"המשאבה הידנית של Seven Creations היא משאבה איכותית המיועדת לתת מענה לצרכים המיניים של הגבר. בעזרת הוואקום הנוצר על פין הגבר, המשאבה מאפשרת יניקה יעילה ומשמעותית שמקנה לגבר את היכולת לשמור על זיקפה מרשימה. ניתן להגיע לתוצאות מרשימות נוספות בעזרת שימוש ממושך ונכון של המשאבה.

המשאבה מורכבת מצילינדר באורך 20 ס"מ, שבתוכו יש להכניס את הפין. הצילינדר מצויד בשרוול גומי שמבטיח וואקום מיטבי ובכך מגביר את היעילות של המשאבה.

כדי להבטיח שימור על זיקפה ארוכת טווח, חשוב לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:
1) מומלץ להשתמש במשאבה במשך 10-15 דקות בפעם אחת.
2) ניתן להגביר את נוחות השימוש ולשפר את תהליך האטימה על ידי שימוש בחומר סיכה.
3) טבעת זקפה יכולה לשמור על זיקפה ולשפר את זרימת הדם בפין. יש להשתמש בטבעת זקפה עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות פין, כמו זו של Seven Creations, הן אביזרים בטוחים לשימוש כאשר מצומצמים את הסיכון לכאב או לחוסר נוחות קיצונית. אם יש כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש מיד. יש להפסיק את השימוש אם צבע הפין הופך לסגול או כחול.

בסיכום, המשאבה הידנית של Seven Creations היא כלי איכותי ויעיל לשיפור הזיקפה ויכולת הינשואים של הגבר. בהוראות נכונות ובשימוש תקין, ניתן להשיג תוצאות מרשימות ולשמור על קשר מיני מסופק ומרשים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבה לפין איכותית Seven Creations – The Executive”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן