משאבה לפין איכותית למתחילים Pipedream Pump rokie of the year

מידע נוסף

מותג:Pipedream

אביזר:משאבת פין לגבר

אורך צילינדר:20 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

199.00

משאבת פין איכותית לגבר עם כונון לחץ ידני של מותג אביזרי המין האמריקאי Pipedream

תיאור

משאבה איכותית לגבר היוצרת ואקום על פין הגבר ובכך גורמת אפקט יניקה משמעותי אשר גורם לשמירה על זיקפה וכמו כן בשימוש ממושך ונכון יש סברה שאומרת אשר המשאבה מגדילה את איבר המין במספר סנטימטרים נוספים של יצרנית אביזרי המין המובילה  Pipedream. המשאבה בנויה ממשאבה ידנית בעלת תפוח ניפוח נוחה לשימוש וצילינדר באורך 20 ס"מ אשר לתוכו יש להכניס את הפין, בצילינדר עצמו ישנו חור לוויסות לחץ היניקה ולוויסות נח של לחץ האוויר למשתמש.

חשוב לקרוא:
1) הזמן המומלץ לשימוש רצוף במשאבה הינו 10-15 דקות.
2) שימוש בחומר סיכה מגביר את נוחות השימוש ועוזר בתהליך האטימה ליצירת וואקום.
3) לשימור הזקפה יש להשתמש בטבעת זקפה אשר שומרת את הדם בפין – השימוש בטבעת הינו עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות פין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש בעת שימוש נכון. במידה וחווים כאב או חוסר נוחות קיצונית יש להפסיק את השימוש. יש להפסיק את השימוש במידה וצבע הפין הופך לסגולכחול.
"משאבת איכותית לגבר היוצרת ואקום על פין הגבר ומספקת אפקט יניקה משמעותי. השימוש במשאבה יכול להביא לשמירה על זיקפה וכן להגדיל את איבר המין במספר סנטימטרים נוספים. המשאבה מיוצרת על ידי היצרן המוביל Pipedream והיא בנויה ממשאבה ידנית בעלת תפוח ניפוח נוחה לשימוש וצילינדר באורך 20 ס"מ. בצילינדר יש חור לוויסות לחץ היניקה ולוויסות נח של לחץ האוויר למשתמש.

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:
1) משך השימוש המומלץ הינו 10-15 דקות לפעם.
2) שימוש בחומר סיכה יכול להגביר את נוחות השימוש ולעזור בתהליך האטימה ליצירת הוואקום.
3) כדי לשמור על הזקפה, ניתן להשתמש בטבעת זקפה שתשמור על הדם בפין. השימוש בטבעת מומלץ עד 20 דקות למתחילים ועד 30 דקות למנוסים.
4) משאבות הפין נחשבות לאביזר בטוח לשימוש כאשר הן משמשות במידה והן משמשות בהתאם להוראות. במקרה של כאב או חוסר נוחות קיצונית, יש להפסיק את השימוש. כמו כן, יש להפסיק את השימוש אם צבע הפין הופך לסגול-כחול."

אנא שים לב שאני לא יכול לתת ייעוץ רפואי מקצועי ומומלץ להיות בקשר עם רופא לפני שימוש במוצרים כאלה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “משאבה לפין איכותית למתחילים Pipedream Pump rokie of the year”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן