מידע נוסף

מותג:Rimba

אביזר:פלאג אנאלי

עשוי מ:סיליקון

350.00

פלאג אנאלי מסיליקון רוטט עם זנב סוס מבית יצרנית אביזרי המין Rimba

תיאור

פלאג אנאלי מסיליקון שבקצהו זנב סוס הוא מוצר מעניין שמעניק תחושות חדשות ומרתקות במהלך השימוש. הפלאג מגיע עם מנוע רטט עוצמתי שמותקן בתוך הפלאג ומעניק תחושות עוצמתיות ומרגשות.

כל אחד מאיתנו יכול ליהנות מהפלאג האנאלי המדהים הזה ולחוות רגעים של תענוג והתרגשות. אך כדי להגביר את ההנאה במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. חומר סיכה זה יעזור ליצירת טחון וחליקות נעימות יותר, ויתרום לחוויות עוצמתיות ומרגשות יותר במהלך השימוש בפלאג האנאלי המרתק שלנו.

לסיכום, פלאג אנאלי מסיליקון שבקצהו זנב סוס הוא מוצר מרתק ומרגש שיכול להעניק לכל אחד מאיתנו רגעים נפלאים של תענוג והתרגשות. וכדי למקסם את ההנאה, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים. הכינו את עצמכם לחוויות חדשות ומרתקות עם הפלאג האנאלי המרתק שלנו.

הפלאג האנאלי מסיליקון שבקצהו זנב סוס הוא מוצר חדשני ומרתק המתאים לשימושים מגוונים. המנוע הרטט העוצמתי שמובנה בפלאג מעניק למשתמש חווית סקס ייחודית ומפתה.

הפלאג האנאלי עשוי מסיליקון איכותי ונעים למגע, מה שהופך אותו לנוח לשימוש ומקנה לו רכות מוחלטת. הזנב המרהיב בקצה הפלאג מעניק לפלאג אסתטיקה יוצאת דופן ומוסיפה לו את הפיניש המושלם.

אחזקה ושימוש:
1) בכדי למקסם את ההנאה בזמן השימוש, מומלץ למרוח חומר סיכה על בסיס מים על הפלאג האנאלי לפני השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מסיליקון רוטט עם זנב שועל מבית Rimba”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן