חרוזים אנאלי בינוני שלט רחוק בעל 2 מנועי רטט חזקים במיוחד B-vibe – Triplet

מידע נוסף

מותג:B-Vibe

אביזר:חרוזים אנאליים שלט רחוק

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט

אורך כולל:13.8 ס"מ

קוטר מירבי:3 ס"מ

עשוי מ:סיליקון

עמידות למים:עמיד למים

טעינה:נטען באמצעות USB

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

490.00

חרוזים אנאליים עם שני מנועי רטט המופעלים באמצעות שלט רחוק מבית היצרנית האמריקאית BVibe, מוצר מנצח לאוהבי/ות החוויה האנאלית.

תיאור

Triplet – חרוזים אנאליים בעלי שלט רחוק הייחודיים בעולם

Triplet הם חרוזים אנאליים ייחודיים שמשנים את עולם הפלאגים האנאליים. הם מיוצרים מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר על ידי היצרנית המובילה B-Vibe. החרוזים מכילים שלושה כדורים ובתוכם מוצבים שני ביצי רטט עוצמתיות שמספקות 6 מהירויות ו-15 מצבי רטט שונים. כל המצבים ניתנים לשליטה על ידי שלט רחוק אלחוטי המצורף. החרוזים מגוונים במיוחד ומאפשרים חוויה עוצמתית כזו שגם ניתן לשלוט בה בצורה נוחה ופשוטה.

החרוזים נטענים באמצעות כבל USB המצורף ומגיעים באריזה מהודרת. הם מתאימים לשימוש אישי או זוגי ומגוונים במיוחד. המוצרים של bVibe זכו בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה בשנות 2017 ו-2018.

אחזקה ושימוש:
1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את החרוזים בעדינות במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להשאיר אותם לייבוש לפני החזרתם לקופסא.

להורדת מדריך המשתמש לחצו כאן.
Triplet – חרוזים אנאליים חדשניים במיוחד

Triplet הם חרוזים אנאליים מתקדמים של המותג המוביל B-Vibe. הם מציעים חוויה אנאלית מהפכנית ומרתקת שהופכת אותם לייחודיים בעולם. בנייתם מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר מבטיחה שימוש ארוך טווח ונוחות מרבית.

החרוזים מורכבים ממוט עם שלושה כדורים בתוכו. שני הכדורים התחתונים מכילים ביצי רטט עוצמתיות שמפיקות 6 מהירויות ו-15 מצבי רטט שונים. השליטה על החרוזים נעשית באמצעות שלט רחוק אלחוטי שמצורף למוצר. זה מספק שליטה נוחה ויכולת לשלוט בחוויה האנאלית לבד או במשחקי זוגות.

החרוזים מגיעים עם כבל USB לטעינה ומגוון מצבי רטט לבחירה. הם מגיעים באריזה מהודרת שמבטיחה את שלמות המוצר במהלך המשלוח.

הטיפוח והשימוש הנכון של החרוזים חשובים לשמירה על טובתם ועל בריאות המשתמשים. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים לפני השימוש על מנת להגיע למרקם חלק ולהקל על ההחדרה. לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולנקות את החרוזים בזהירות בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להשאיר את החרוזים לייבש בטרם הושקעים בקופסא.

Triplet הם מוצרי המין המתקדמים ביותר שזכו בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה בשנות 2017 ו-2018. הם מעניקים חוויה מרתקת ומהנה במיוחד ומתאימים לשיפור הזוגיות וההנאה האישית.

כדי לקבל מידע נוסף ולמדריך המשתמש, ניתן ללחוץ כאן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חרוזים אנאלי בינוני שלט רחוק בעל 2 מנועי רטט חזקים במיוחד B-vibe – Triplet”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן