149.00

חרוזים אנאליים איכותית עשויה סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית המובילה Hustler Toys.

תיאור

חרוזים אנאליים מסיליקון מסדרת ALL About Anal של חברת Huslter Toys הם אביזר מין איכותי ומעוצב בקפיצת מדרגה מעל המוצרים הרגילים בשוק. השרשרת, באורך 30 ס"מ, מורכבת מ-9 חרוזים בעלי מרקם חלק ונעים לחדירה קלה ונעימה. הידית האחיזה של החרוזים מעניקה שימוש נוח וקל. בנוסף, החרוזים עשויים מסיליקון איכותי המבטיח רגישות ונוחות מרבית.
חרוזים אנאליים עשויים סיליקון מסדרת ALL About Anal של חברת אביזרי המין האמריקאית Huslter Toys הם אביזר מין מעניין ונוח לשימוש. השרשרת, באורך 30 ס"מ, מורכבת מתשעה חרוזים בעלי מרקם חלק ונעים לחדירה קלה. החרוזים מסוגלים להעניק תחושות אינטנסיביות והנאה מורחבת בזמן המיניות.

החרוזים עשויים מסיליקון איכותי, המספק רכות וגמישות מירביות עבור חוויות מיניות מושלמות. הם מתאימים לשימוש עם ג'ל אינטימי ומומלצים לשימוש במיניות זוגית או סולו.

בנוסף, החרוזים מגיעים עם ידית אחיזה שנועדה לספק שימוש נוח וקל. הידית מאפשרת אחיזה מושלמת ובטוחה במהלך השימוש, מה שמבטיח חווית מיניות מענגת ובטוחה.

בסיכום, חרוזים אנאליים סיליקון מסדרת ALL About Anal של Huslter Toys הם אביזרי מין מקסימים המעניקים תחושות נעימות ומהנות. בעלי מרקם חלק וגמישות מירבית, החרוזים מתאימים לכל מי שמעוניין לחוות חוויות מיניות חדשות ומרתקות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חרוזים אנאליים מסיליקון איכותי 30 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן