89.00

חרוזים אנאליים עשויים סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה בהולנד Shots Toys.

המלאי אזל

תיאור

חרוזים אנאליים עשויים סיליקון רפואי היפואלרגני בעלי ידית אחיזה לשימוש קל ונח. Wrick Anal Chain מורכב מחרוזים בעלי קוטר זהה ומעוצבים במטרה להעניק לך הנאה מירבית בזמן החדירה וההוצאה.

על המותג:
חברת Shots Toys הוקמה בעיר Beneden Leeuwe אשר בהולנד ונחשבת לאחת מיצרניות ומשווקות אביזרי המין הגדולות בעולם ואירופה בפרט. לחברה שלוחה נוספת בארצות הברית בקליפורניה אשר הוקמה עקב הביקוש הרב לאיכות מוצריה. Shots Toys מספקת מגוון רחב של אביזרי מין המיועדים לנשים, גברים וזוגות הן מתחילים והן מנוסים וברמות מחיר שונות כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את המוצר המתאים להם.
על המוצר:
החרוזים האנאליים של Shots Toys הם אביזר מין ייחודי ומהנה. הם עשויים מסיליקון רפואי היפואלרגני המבטיחים בטיחות מוחלטת ונוחות מרבית. בנוסף, החרוזים מגיעים עם ידית אחיזה שמאפשרת שימוש קל ונוח, מבלי להחריד או לגרום כאב.

ה-Wrick Anal Chain הוא אחד ממוצרי Shots Toys המובילים בתחום. הוא מורכב מחרוזים בעלי קוטר זהה המותאמים במיוחד לתחושה מהירה ומהנה בזמן החדירה וההוצאה. החרוזים מעוצבים בצורה מושלמת כדי להעניק לך הנאה מירבית ולהבטיח חוויה מהנה ומרגשת.

על החברה:
חברת Shots Toys היא היצרנית והמשווקת המובילה בעולם ואירופה בתחום אביזרי המין. החברה נוסדה בהולנד ומספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ואיכותיים לנשים, גברים וזוגות. המוצרים של Shots Toys מיועדים לכל הרמות ניסיון ומתאימים למתחילים ולמנוסים כאחד. בנוסף, החברה מציעה רמות מחיר שונות כדי שכל אחד יכול למצוא את המוצר המתאים לו.

מסקנה:
אם אתה מחפש חרוזים אנאליים מהנים ואיכותיים, החרוזים האנאליים של Shots Toys הם בדיוק מה שאתה צריך. הם עשויים מסיליקון רפואי היפואלרגני ומגיעים עם ידית אחיזה לשימוש קל ונח. גם ה-Wrick Anal Chain, אחד ממוצרי Shots Toys המובילים, מספק חוויה מהנה ומרגשת עם חרוזים בעלי קוטר זהה המותאמים לתחושה מהירה ומרגשת. כל זאת במחירים הוגנים ומשתלמים. עם Shots Toys אתה יכול להיות בטוח שתמיד תמצא את המוצר המתאים לך ולצרכיך המיניים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חרוזים אנאליים Shots – Wrick Anal Chain”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן