מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:מקל חרוזים אנאלי

קוטר מירבי:כ-3.2 ס"מ

עשוי מ:TPE

עמידות במים:עמידות מלאה במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

159.00

מקל חרוזים אנאלי למתחילות מבית יצרנית טביזרי המין האמריקאית Pipedream

תיאור

מקל חרוזים אנאלים מבית Pipedream האמריקאית, מיועד למתחילות המעוניינות לחוות חוויה אנאלית.

אחזקה ושימוש:

לאחר השימוש יש לשטוף היטב את המקל האנאלי באמצעות סבון ומים או חומר לניקוי אביזרי מין. לאחר מכן, יש להמתין כי הביצים יתייבשו בטרם הכנסתן לקופסא.
כתיבת מאמר על מקל חרוזים אנאלים מבית Pipedream האמריקאית:

מקל חרוזים אנאלים מבית Pipedream האמריקאית הוא מוצר מושלם למתחילות המעוניינות לחוות חוויה אנאלית מהנה ומרגשת. המקל האנאלי מעוצב בצורה ארגונומית ומתאים לשימוש נוח ובטוח.

המקל עשוי מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש בגוף האנושי. החרוזים הקטנים המוצמדים למקל מעניקים תחושה ייחודית ומרעננת במהלך השימוש. הם מעניקים גירוד עדין ונעים ומגבירים את התענוג האנאלי.

כדי לשמור על המקל האנאלי ולהבטיח שימוש בטוח, יש להביא תשומת לב לאחזקה ושימוש תקניים. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את המקל באמצעות סבון ומים או חומר לניקוי אביזרי מין. ניתן גם להשתמש במגבת לחה לניקוי המקל. לאחר הניקוי, יש להמתין עד שהביצים יתייבשו לפני שהן מוכנסות לקופסא.

לסיכום, מקל חרוזים אנאלים מבית Pipedream האמריקאית הוא בחירה מצוינת למתחילות שרוצות לחוות חוויה אנאלית מהנה ולגוון את החיים המיניים שלהן. בשילוב עם השימוש הנכון והאחזקה המתאימה, ניתן ליהנות מחווית אנאלית בטוחה ומרגשת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מקל חרוזים אנאלי למתחילות Pipedream – Anal wand”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן