דילדו צבע שחור באורך של 15.2 ס"מ XR Brands – Jock 6 Inch Dildo

260.00

דילדו איכותי תרמי לחימום וקירור גודל 17.1 ס"מ צבע גוף תוצרת ארצות הברית.

תיאור

גברים, הגיע הזמן לחוות תחושת הסחיטה והכיפוף עם הדונג המתקדם של Curve Toys. עם דילדו Jock, תוכלו לחוות סקס ברמה חדשה ומרהיבה. הדונג המיתולוגי הזה מעוצב בפרטים אמיתיים ומיוצר עם חומרים ידידותיים לגוף, מה שמבטיח לכם תחושה אמיתית ומרהיבה עם כל שימוש.

הדילדו Jock עשוי מ-PVC פרימיום המיוצר בארה"ב ועומד בסטנדרטים גבוהים של איכות ועמידות. בעל אורך של כ-15.2 ס"מ וחדירה של כ-12 ס"מ, הדונג הזה מבטיח לכם חוויה מרהיבה ומרתקת. עם קוטר מירבי של 5 ס"מ, הדילדו מתאים לכל גודל ומשתמש.

הדונג Jock מגיע עם תחתית יניקה חסונה, הכוללת אשכים בולטים למניעת החלקה ולהבטחת חוויה נוחה ומהנה. בנוסף, הדילדו מעוצב במרקם ריאליסטי המספק מילוי אמיתי ואסתטי, בעוד שהאשים מונעים ממנו לחדור עמוק מדי.

Curve Toys היא חברת היצרנית המובילה בתחום הבריאות המינית והתחזוקה הנמוכה. כל מוצריהם נבדקים על פונקציונליות מעולה ומיוצרים עם חומרים איכותיים ונטולי רעלנים. Curve Toys מבטיחה לכם את הערך, האיכות והחדשנות הטובים ביותר.

אז אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות תחושת הסחיטה והכיפוף עם הדילדו Jock מבית Curve Toys. תתחדשו!
כתבנו על המאפיינים השונים של הדילדו Jock מבית Curve Toys. הדילדו מיוצר מחומר פרימיום PVC ומגיע עם תחתית יניקה המבטיחה חזיקה נוחה. הוא מציע מרקם ריאליסטי ומגוון תכונות נוספות כמו דקות ונוחות, וחומרים ידידותיים לגוף.

הדילדו Jock משתלב בקלות עם רתמה תואמת ומגוון תחושות ואפשרויות יציבות. הוא כולל את כל התכונות הנדרשות לחווית מינית מהנה ואיכותית. כמו כן, הדילדו נעשה בבדיקות איכות לפונקציות שונות כדי להבטיח את הערך והאיכות שהוא מציע.

בנוסף, נציין שהמוצר ניתן לניקוי קל ותחזוקה נמוכה, כך שתוכלו להתמקד בהנאה ללא דאגות.

בסוף המאמר, הוספנו וידאו המדגים את המוצר והצגנו את ההוראות לשימוש ותחזוקה. במקום זאת, תוכלו לראות את המוצר בפועל וללמוד איך לשמור עליו בצורה נכונה.

סה"כ, המאמר מספק מידע מקיף ומרתק על הדילדו Jock מבית Curve Toys ומציג את יתרונותיו ותכונותיו המיוחדות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו צבע שחור באורך של 15.2 ס"מ XR Brands – Jock 6 Inch Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן