דילדו ריאליסטי שכבה כפולה באורך 18 ס"מ מבית XR Brands צבע חום

מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:TPE

קוטר מירבי:4.4 ס"מ

אורך חדירה:15.2 ס"מ

אורך כולל:18 ס"מ

אביזר:דילדו ריאליסטי נצמד

מותג:XR Brands

479.00

דילדו פרימיום ריאליסטי צבע חום תוצרת ארצות הברית .

תיאור

כותב על התכונות המרכזיות של הדילדו, כמו החומר ממנו עשוי, הגודל שלו והיכולת להיצמד למשטחים שונים. יש לציין שיש להשתמש בחומרי סיכה ולנקות את הדילדו היטב לאחר השימוש.
הדילדו ריאליסטי בצבע חום מוקה מסדרת הדילדואים האמריקאית מבית XR Brands הוא מוצר מגניב ומרתק שישדרג את חיי המין שלך. הוא מעניק לך תחושה מדהימה וסיפקטורית של איבר גברי ומאפשר לך לחוות חדירה בצורה מרשימה.

הדילדו מגיע עם אורך חדירה של כ-15.2 ס"מ וקוטר של 4.4 ס"מ המאפשר לך לחוות חדירה עם גודל יחסית גדול יותר מאיבר של גבר. הוא עשוי מחומר TPE המספק רכות וגמישות מושלמים עבור חווית המין הטבעית והנעימה ביותר.

בנוסף, הדילדו מגיע עם בסיס וואקום חזק במיוחד שמאפשר לך להצמידו למגוון משטחים בקלות ובנוחות. זה מתאים לרוב סוגי הסטרפאונים הקיימים ומבטיח שהדילדו יישאר במקום גם במהלך השימוש החם והמרגש.

כעת, במהלך השימוש בדילדו מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה כמה שניתן. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

אז תפנק את עצמך ותעצב את חיי המין שלך עם הדילדו המרהיב הזה!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי שכבה כפולה באורך 18 ס"מ מבית XR Brands צבע חום”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן