מידע נוסף

אביזר:דילדו נצמד

מותג:Pipe Dream

אורך חדירה:15 ס"מ

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

אורך כולל:20.3 ס"מ

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:4.6 ס"מ

399.00

דילדו פרימיום תוצרת ארה"ב מסדרת הדילדואים המצליחה בעולם King Cock של המותג המוביל Pipe Dream.

תיאור

דילדו King Cock הוא דילדו אמריקאי הנמכר ביותר בעולם כיום. הוא מציע חווית חדירה מרהיבה עם אורך של 13 ס"מ וקוטר של 4.6 ס"מ. הדילדו מתקבע בקלות ונוחות על משטחים שונים בזכות בסיס הוואקום החזק שלו, והוא מתאים לכמעט כל סוגי הסטרפאונים הקיימים. בזמן השימוש בדילדו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי ולהתיר לו להתייבש לפני שהוא מוחזר לאריזה.
דילדו King Cock הוא מוצר תוצרת ארה"ב אשר הפך להיות הדילדו הנמכר ביותר בעולם היום. התכונות הייחודיות של הדילדו הם מה שהופך אותו לכל כך פופולרי ונחשב למותג מוביל בתחום.
הדילדו מעניק מראה ומגע המדמה בצורה מדויקת את תחושת החדירה של איבר גברי, מה שמאפשר למשתמשת ליהנות מחווית חדירה ותענוג אותנטיים. בנוסף, עם אורך חדירה של 13 ס"מ וקוטר של 4.6 ס"מ, הדילדו מספק חווית חדירה שרוב הגברים לא מסוגלים לספק.

הדילדו מצויד בבסיס וואקום חזק המאפשר להתקין אותו על משטחים שונים בקלות ובנוחות. זה מאפשר למשתמשת להשתמש בדילדו בכל מקום שתבחר וליהנות מחווית חדירה מרתקת בכל עת. הדילדו גם מתאים לשימוש עם רוב סוגי הסטרפאונים הקיימים, מה שמבטיח תאימות מקסימלית ושימוש נוח.

לשמירה על איכות המוצר ולהבטחת שימוש מרבי, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. כך תוכלי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה ככל שניתן. כמו כן, לאחר השימוש יש לשטוף היטב את הדילדו במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להשאיר את הדילדו להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

בסיכום, דילדו King Cock הוא הדילדו הנמכר ביותר בעולם היום, ולא קשה להבין למה. מראה ומגע המדמים במדויק תחושה אותנטית של חדירה גברית, ועם אורך וקוטר מתאימים, הוא מספק חווית חדירה שלא תשכחי. עם הבסיס הוא ניתן להתקנה קלה ונוחה על מגוון משטחים, והוא מתאים לשימוש עם רוב סוגי הסטרפאונים הקיימים. אז למה לא להתנסות ולחוות חווית חדירה ייחודית ומהנה?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי גדול צבע גוף "Pipe Dream – King Cock 8”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן