מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד מלאה במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:7.2 ס"מ

אורך חדירה:33 ס"מ

אורך כולל:43 ס"מ

אביזר:דילדו ענק נצמד

מותג:XR Brands

519.00

דילדו פרימיום גדול מסדרת הדילדואים המצליחה בעולם Master Cock של המותג המוביל XR Brands.

תיאור

"XR Brands – Master Cock 17"

דילדו פרימיום גדול של סדרת הדילדואים הנמכרת ביותר בעולם כיום – Master Cock מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית XR Brands. הדילדו מעניק חווית חדירה של איבר גברי בגודל לא שגרתי, בעל אורך חדירה של כ-33 ס"מ וקוטר מירבי של כ-7.2 ס"מ. בנוסף, הוא מצויד בבסיס וואקום חזק המאפשר הצמדה נוחה ויציבה למגוון משטחים ומתאים גם לשימוש עם סטרפאונים איכותיים וחזקים במיוחד.

אחזקה ושימוש:

  1. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
  2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי ולהשאיר להתייבש לפני החזרה לאריזה.

כאשר מדובר בדילדו ממדים כאלה, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות על מנת לשמור ולהשתמש בו בצורה תקינה:

1. השימוש בחומרי סיכה: מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בכדי לשפר את החוויה ולהעניק תחושה מקסימלית. החומרים סיכה על בסיס מים הם המומלצים ביותר, וניתן למצואם בקלות בחנויות המוצרים המיניים.

2. ניקוי הדילדו: לאחר השימוש, חשוב לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי למוצרי המין. יש לוודא שהוסרו כל סימני השימוש והחומרים הסיכה לפני השימור או האחסון של הדילדו.

3. אחסון הדילדו: לאחר הניקוי, יש להשאיר את הדילדו להתייבש בטוח לפני החזרתו לאריזה. ניתן להשתמש במגבון יבש או להניח אותו על תחתית נקייה ויבשה לכמה דקות עד שהוא יתייבש לחלוטין.

באמצעות הכללים הללו, תוכל לשמור על הדילדו של XR Brands – Master Cock 17 במצב מצוין ולהשתמש בו בצורה נוחה ומהנה. אז תפנק את עצמך עם הדילדו המרהיב הזה ותיהנה מחוויה שתתן לך תחושות שאף גבר לא יכול להעניק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו ריאליסטי גדול 43 ס"מ צבע שחור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן