דילדו צבע שחור איכותי אורך 25.5 ס"מ ToyJoy – Dildo With Balls

מידע נוסף

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:Phthalate Free PVC

קוטר מירבי:6.5 ס"מ

אורך חדירה:20.5 ס"מ

אורך כולל:25.5 ס"מ

אביזר:דילדו שחור נצמד

חברה:Toy Joy

329.00

דילדו מבית יצרנית אביזרי המין ההולנדית Toy Joy

תיאור

דילדו איכותי בצבע שחור מסדרת Get Real מבית חברת אביזרי המין ההולנדית Toy Joy. הדילדו עשוי מחומר ריאליסטי המדמה בצורה מושלמת איבר גוף אמיתי. הדילדו מצויד בבסיס ואקום חזק המאפשר לך להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות. הדילדו עשוי PVC נטול חומרים רעילים, אורכו של הדילדו הינו כ- 25.5 ס"מ ובאורך חדירה של כ-20 ס"מ ובקוטר מקסימלי של 6.5 ס"מ.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.
דילדו איכותי בצבע שחור מסדרת Get Real מבית חברת אביזרי המין ההולנדית Toy Joy הוא מוצר מעולה שמתאים לכל מי שמחפש חוויה ריאליסטית ומהנה. הדילדו עשוי מחומר ריאליסטי המדמה בצורה מושלמת איבר גוף אמיתי, כך שתוכלו להתענג על חוויה מדהימה ומפתיעה.

הדילדו מצויד בבסיס ואקום חזק שמאפשר לך להצמידו על מגוון משטחים ולדהור עליו במגוון רחב של תנוחות. זהו יתרון נוסף שמאפשר לך להתאים את החוויה לצרכים האישיים שלך ולחוות תענוג מירבי. בנוסף, הדילדו עשוי PVC נטול חומרים רעילים, כך שתוכלו להשתמש בו בבטחה ובנוחות.

אורכו של הדילדו הינו כ- 25.5 ס"מ ובאורך חדירה של כ-20 ס"מ ובקוטר מקסימלי של 6.5 ס"מ. זהו גודל אידיאלי שמתאים לרוב המשתמשים ומספק תחושה אמיתית ומרגשת.

כדי לשמור על הדילדו במצב הטוב ביותר ולהבטיח את המירב מתוך השימוש בו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. בנוסף, לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. כך תוכלו לשמור על הדילדו נקי ומזוהם.

בסופו של דבר, אם אתם מחפשים דילדו איכותי ומדהים שיתאים לכל צרכיכם, הדילדו מסדרת Get Real של Toy Joy הוא הבחירה המושלמת עבורכם. תהנו מחוויה מדהימה ומרגשת עם הדילדו המדהים הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו צבע שחור איכותי אורך 25.5 ס"מ ToyJoy – Dildo With Balls”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן