דילדו צבע גוף PVC עבודת יד גודל 15.2 ס"מ XR Brands – Thinz

230.00

דילדו פרימיום ריאליסטי במיוחד צבע גוף תוצרת ארצות הברית .

תיאור

דילדו Thinz מעוצב בעבודת יד ומגיע עם פרטים אמיתיים שמעניקים תחושה אמיתית. הדילדו מיוצר על ידי יצרנית אביזרי המין והסאדו XR Brands ועשוי PVC פרימיום המיוצר בארה"ב עם סטנדרטים גבוהים של איכות. הרכישה תכלול רתמה תואמת הכוללת אשכים בולטים כדי למנוע החלקה של הדילדו הזה לתוך החור הואגינאלי.

הדילדו המעוצב בעבודת יד מסדרת Curve Toys הוא חלק ממוצרים התואמים לחלוטין את המראה והתחושה של האיבר המיני האמיתי. המוצרים של Curve Toys כוללים חומרים ידידותיים לגוף ונטולי רעלנים, כך שניתן להשתמש בהם בבטחה וללא חשש לנזקים לבריאות המינית. כל המוצרים מובחנים בפונקציונליות מעולה ומהווים ייצוג מושלם של ערך, איכות וחדשנות.

הדילדו גודלו 15.2 ס"מ באורך כולל, עם אורך חדירה של כ-12.7 ס"מ וקוטר מירבי של 3.8 ס"מ. החומר המרכזי של הדילדו הוא PVC, המספק מילוי אמיתי ואסתטי נעים. בנוסף, האשימים הבולטים מונעים מהדילדו לחדור עמוק מדי.

הדילדו מעוצב כך שהוא דק ונוח לשימוש. המוט הדק מגיע לעומק מבלי למתוח את הנרתיק לרמות לא נוחות, ומבנהו הצפיפה והגמישה הופכים אותו לנוח ונעים לשימוש. התחתית היניקה מצויינת של הדילדו מאפשרת רתמה פשוטה ונוחה. פשוט הצמידו את מוט הפין הדק על כל משטח חלק ושטוח או באמצעות רצועה ותוכלו ליהנות מחדירה קלה ונוחה.

הדילדו עשוי מחומרי PVC מובחרים שנועדו להיות בעלי תחזוקה נמוכה וקלים לניקוי. כך תוכלו להתמקד בכיף שלכם במהלך השימוש.

כדי להבטיח את הנאה מירבית מהדילדו, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים וסבון עדין או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.
אני מציע לכתוב את המאמר הבא:

דילדו Thinz הוא תוספת מרהיבה לקולקציית האביזרים המיניים של היצרנית XR Brands. עשוי מ-PVC פרימיום באיכות גבוהה, הדילדו מעניק תחושה אמיתית ומותאמת אישית לחוויה מינית מרהיבה. המוצר מיוצר בארה"ב תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות, מה שמבטיח חוויה נעימה ומחמיאה לאורך זמן.

הדילדו מעוצב בעבודת יד ומגיע עם פרטים אמיתיים המעניקים לו מראה ריאליסטי ומעודן. התחתית היניקה החסונה מבטיחה רתמה מושלמת, והאשים הבולטים מונעים מהדילדו להחליק רחוק מדי לתוך החור הואגינאלי.

המותג Curve Toys ידוע בעיצוביו הריאליסטיים והאיכותיים של מוצריו למבוגרים. כל המוצרים של Curve Toys נעשים עם חומרים ידידותיים לגוף ונטולי רעלים, המבטיחים בריאות מינית מיטבית. המוצרים נבדקים בקפידה על פונקציונליות מעולה ואיכות מעולה, כך שהם מספקים ערך מוסף והנאה מרשימה למשתמשים.

הדילדו Thinz מגיע במידות מותאמות אישית לחוויה מושלמת. עם אורך כולל של 15.2 ס"מ, אורך חדירה של כ-12.7 ס"מ וקוטר מירבי של 3.8 ס"מ, הוא מתאים לכל צרכי המשתמש. המרקם הריאליסטי של הדילדו מעניק מילוי אמיתי ואסתטי, בעוד שהדקות המדויקות מבטיחות נוחות מרבית במהלך השימוש.

חומרי ה-PVC המובחרים של הדילדו Thinz מעניקים לו עמידות גבוהה וקלות ניקוי. בנוסף, המוט הדק של הדילדו מגיע לעומק מבלי למתוח את הנרתיק, מה שמספק תחושה נוחה וגמישה במהלך השימוש.

על מנת להבטיח את הניקיון והתחזוקה המתאימים לדילדו Thinz, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים במהלך השימוש ולשטוף היטב את הדילדו לאחר השימוש במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי.

בקיצור, הדילדו Thinz מספק חוויה מינית איכותית ומרהיבה. בעזרת עיצוב יעיל, חומרים איכותיים ומידות מותאמות אישית, הוא משתלב בצורה מושלמת בחיי המין ומעניק תחושה אמיתית ומהנה לאורך זמן. התכונות המעולות של הדילדו Thinz הופכות אותו לבחירה מובילה בתחום האביזרים המיניים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו צבע גוף PVC עבודת יד גודל 15.2 ס"מ XR Brands – Thinz”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן