דילדו צבע גוף באורך של 15.2 ס"מ XR Brands – Jock 6 Inch Dildo

260.00

דילדו איכותי תרמי לחימום וקירור גודל 17.1 ס"מ צבע גוף תוצרת ארצות הברית.

תיאור

דילדו Jock מעוצב עבור המראה האמיתי עם פרטים אמיתיים לתחושה אמיתית ובשילוב של נתונים מרשימים בדמות דילדו ענק בגודל שאף גבר אינו מסוגל לספק עבורך, כל זה מבית יצרנית אביזרי המין והסאדו XR Brands. הדילדו עשוי PVC פרימיום המיוצר בארה"ב עם סטנדרטים גבוהים של איכות להנאה לאורך זמן.

רכישת רתמה תואמת תהיה מושלמת הודות תחתית היניקה החסונה הכוללת אשכים בולטים כדי למנוע מהדילדו הזה להחליק רחוק מדי אל תוך החור הואגינאלי.

סדרת Curve Toys ידועה בנוסחת הביו-עור האולטרה ריאליסטית המשמשת ליצירת דילדו וצעצועים למבוגרים בעולם. הם מייצרים את מוצרי ההעתק שלהם למבוגרים רק עם חומרים ידידותיים לגוף, נטולי רעלנים (Phatalate Free) מה שהופך אותם למובילים בתחום הבריאות המינית. כל המוצרים נבדקים על פונקציונליות מעולה כך שהם מייצגים את הערך, האיכות והחדשנות מהמפעל ועד חדר השינה. מאוישים על ידי מומחים עם יותר מ-60 שנים מצטברות בייצור מבוגרים, Curve Toys הינה השילוב המושלם בין תשוקה, יצירתיות וניסיון; בקיצור, אנו יודעים הנאה.

מידות: 15.2 ס"מ, אורך חדירה של כ-12 ס"מ ובקוטר מירבי של 5 ס"מ.

חומרים: PVC

צבע: עור גוף

תכונות עיקריות:

  • המרקם הריאליסטי מספק מילוי אמיתי ואסתטי נעים, בעוד שהאשים מונעים מהדילדו הזה לחדור עמוק מדי.
  • דק ונוח: מוט האיבר מגיע לעומק מבלי למתוח את הנרתיק לרמות לא נוחות; בנוי בצפיפות יציבה, גמישה ונוחה.
  • תחתית יניקה מצויינת לרתמה: פשוט הצמידי את מוט הפין הדק הזה על כל משטח חלק ושטוח או ברצועה האהובה עליך על הרתמה לחדירה קלה ונוחה
  • חומרי PVC מובחרים: נועדו להיות בעלי תחזוקה נמוכה וקלים לנ
    3) יש לשמור את הדילדו במקום יבש ומוצל בכדי למנוע נזקים והתקלות בחומר העשוי ממנו. ניתן לשים את הדילדו בתיק אחסון מיוחד או לכסותו בבד נעים על מנת לשמור על האיכות שלו.

    4) מומלץ לא לשים את הדילדו עם חומרי ניקוי כימיים או חמימים כגון אגוזים או שמן, שכן זה עשוי לגרום לפגיעה בחומר העשוי מהדילדו.

    5) יש להימנע משימוש בדילדו עם ניטור פגוע או חסר בראש, כך שיהיה חשוב לבדוק את מצב הדילדו לפני כל שימוש ולוודא שאין נזקים או תקלות.

    6) יש להימנע משימוש בדילדו אם יש תחושת כאב או תסמין חריפה אחרת, כלומר יש להקשיב לגוף ולהפסיק את השימוש מיד במקרה של כאב או תסמין חריפה.

    7) יש להימנע משימוש בדילדו במקרה של תולעת שפכים או תולעת נמלים, כך שחשוב לבדוק את מצב הדילדו לפני כל שימוש ולוודא שאין תולעות או פגיעות בחומר.

    8) יש להימנע משימוש בדילדו במקרה של חשש לזיהום או מחלה מין, כך שחשוב לבדוק את המצב הבריאותי של הגוף ולוודא שאין זיהום או מחלה מין.

    הוראות אלו יש להתייחס אליהן בכל שימוש ולפעול באחריות על מנת לשמור על בריאות הגוף ולא לגרום לפגיעות או נזקים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו צבע גוף באורך של 15.2 ס"מ XR Brands – Jock 6 Inch Dildo”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן