מידע נוסף

מותג:Eye Of Love

אביזר:בושם פיתוי לאישה למשיכת גבר

מכיל : 10 מ"ל

100.00

בושם ייחודי לגבר המכיל פירומונים המעוררים את תחושת החשק והמשיכה לגברים של המותג Eye Of Love.

המלאי אזל

תיאור

"בושם Pheromone – תכשיר איכותי תוצרת Eye Of Love הצרפתית, המיועד לנשים שרוצות למשוך את הגבר המבוקש ולהניע את חיי האהבה והרומנטיקה שלהן לגבהים חדשים. בעזרת הבושם העדין והנעים הזה, תוכלי להוסיף יתרון נוסף לחייך האישיים ולהיות מפתה ומרתקת לעיני כל גבר.

הבושם מגיע בפורמט תרסיס כיס בנפח של 10 מ"ל, ומכיל את האיכות הגבוהה ביותר של Pheromones, החומר הכימי המופק טבעית שמשפיע על תחושת המשיכה המינית של הגברים. עם הבושם הזה, תוכלי להיות בטוחה שהמושך אליך יהיה חזק ומשובח.

הניחוח של הבושם מתמזג בין תווים מחמיאים של יסמין חם, שושן ושוקולד לבן מתוק, המעניקים לניחוח את הרומנטיקה והיקום המתוק שהוא צריך. נגיעות של אשכוליות וניל משתלבות במושגים של תשוקה וחושניות ומוסיפות עוד פנינה לבושם.

חומרי הבנייה של הבושם עשויים מחומרים טבעיים בלבד, ומוצר זה אינו נוסה על בעלי חיים. אז תוכלי להיות בטוחה שאת משתמשת בתכשיר איכותי ואקולוגי.

הוראות השימוש פשוטות: יש להתיז 1-2 פעמים מתחת לצוואר באזור בית השחי. תהני מהניחוח המרתק והמשובח של הבושם Pheromone ותוסיפי לחייך עוד פנינה של יופי ומסתורין."
בושם Pheromone מבית הייצור Eye Of Love הצרפתית הוא בושם איכותי וייחודי שמיועד לנשים שרוצות למשוך את הגבר המבוקש ולהעניק לעצמן יתרון נוסף בחייהן האישיים. הבושם מגיע בכמות של 10 מ"ל ומכיל את האיכות הגבוהה ביותר של Pheromones המיועדות למשיכת גברים.

הניחוח המקסים של הבושם מכיל תערובת מחמיאה של יסמין חם, שושן ושוקולד לבן מתוק. הניחוח מתרכך עם נגיעות של אשכוליות וווניל המעניקות לו את הכוח לשגע את הגבר ולעורר בו תשוקה עמוקה בלילה.

חומרי הבנייה של הבושם עשויים מחומרים טבעיים והוא לא נוסה על בעלי חיים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לכל אישה שמחפשת בושם איכותי וטבעי.

השימוש בבושם הוא פשוט ונוח. מומלץ להתיז 1-2 פעמים מתחת לצוואר, באזור בית השחי, על מנת להביא לידי ביטוי את הניחוח המרהיב ולהשפיע על הגברים בסביבה שלך.

אז אם את רוצה להוסיף קסם ורומנטיקה לחייך האישיים, למשוך את הגבר המבוקש ולהרגיש ביטחון ומושכת יותר – בושם Pheromone מבית Eye Of Love הוא בחירה המושלמת עבורך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בושם לאישה בעל פירומונים לפיתוי גברים Eye Of Love – After Dark 10ml”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן