מידע נוסף

מותג:Eye Of Love

אביזר:בושם פיתוי לאישה למשיכת גבר

מכיל : 10 מ"ל

100.00

בושם ייחודי לגבר המכיל פירומונים המעוררים את תחושת החשק והמשיכה לגברים של המותג Eye Of Love.

תיאור

בושם Pheromone הוא בושם איכותי תוצרת Eye Of Love הצרפתית שמיועד לנשים שרוצות למשוך את הגבר המבוקש. הבושם מגיע בכמות של 10 מ"ל ומכיל את האיכות הגבוהה ביותר של Pheromones, החומרים הכימיים המניעים את המשיכה המינית בין אנשים.

ניחוח הבושם מכיל תערובת מתוקה של שושנה, שושן נשית ויסמין חושני, המעניקה לנשים חושניות ורכות. לתוספת רכות וחמימות נוספת, ניחוח הווניל המוסק תוסיף לך סטנדרטים גבוהים של רומנטיקה וסקסיות.

הבושם מותאם במיוחד לאירועים מיוחדים ומעניק לנשים הזדמנות להגביר את האהבה, הרומנטיקה והרצון עם השותף שלהן. כל רגע שתשתמשי בבושם יהפוך לרגע חושני ומושלם בחיי האישיים שלך.

ניתן להשתמש בבושם על ידי התיזה של 1-2 מתחת לצוואר באזור בית השחי.

הבושם Pheromone מיוצר מחומרים טבעיים ואינו נוסה על בעלי חיים.

השג את הבושם הזה היום ותתפנקי בניחוח נעים ומפתה שיעזור לך למשוך ולשמור על תשוקת הגבר המבוקש.
הבושם Pheromone מבית הייצור Eye Of Love הצרפתית הוא בושם איכותי המיועד לנשים שרוצות למשוך את הגברים ולתת להן יתרון נוסף בחייהן האישיים, המקצועיים והרומנטיים. הבושם מגיע בכמות של 10 מ"ל ומכיל את האיכות הגבוהה ביותר של Pheromones שמסייעות למשוך את הגברים.

ניחוח הבושם מכיל תערובת מתוקה של שושנה, שושן נשית ויסמין חושני, וניחוח וניל מוסק עטוף בכישוף שלו המשפיע על חושיו של הגברים. הבושם מנוסח במיוחד לאירועים מיוחדים כדי להגדיל את האהבה, הרומנטיקה ואת הרצון עם השותף שלך.

הבושם עשוי מחומרים טבעיים ולא נוסה על בעלי חיים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לאלה שמחפשים מוצרים טבעיים ואיכותיים.

הוראות השימוש פשוטות וקלות – מספיק להתיז 1-2 פעמים מתחת לצוואר באזור בית השחי ולהתענג על הניחוח המרהיב של הבושם.

אז תן לעצמך את היתרון הנוסף שאת מחפשת וקני את הבושם Pheromone מבית Eye Of Love ותוכלי להתענג על ניחוח מרהיב ולמשוך את הגברים שאת מעוניינת בהם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בושם לאישה בעל פירומונים לפיתוי גברים Eye Of Love – One Love 10ml”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן