מידע נוסף

מותג:Eye Of Love

אביזר:בושם פיתוי לאישה למשיכת גבר

מכיל : 10 מ"ל

100.00

בושם ייחודי לגבר המכיל פירומונים המעוררים את תחושת החשק והמשיכה לגברים של המותג Eye Of Love.

המלאי אזל

תיאור

בושם Pheromone – תרסיס המשפיע על הגברים

בושם Pheromone הוא בושם איכותי ואמין המיוצר על ידי החברה הצרפתית Eye Of Love. הבושם מגיע עם ניחוח עדין ונעים, המיועד לנשים המעוניינות למשוך גברים ולהעניק לעצמן יתרון נוסף בחייהן האישיים.

הבושם מכיל ריכוז פרומונים גבוה מקוביות ללא ריח חזק. הנוסחה הייחודית של המוצר מאפשרת לך להתיז רק כמה טיפות על עור הגוף ולהינות מהשפעה מרשימה.

השימוש בבושם Pheromone מאוד פשוט. יש להתיז 1-2 טיפות מתחת לצוואר באזור בית השחי. הבושם יתחיל לפעול ולמשוך גברים אליך באופן מוחשי ומרגש.

אז אם את רוצה להתחיל למשוך גברים ולהרגיש מושכת ומושפעת, הזמיני את הבושם Pheromone עוד היום ותהני מהיתרונות הרבים שהוא יכול להעניק לך.
במאמר זה נדבך לספר על הבושם Pheromone של חברת Eye Of Love מצרפת. בושם זה מיועד לנשים שרוצות למשוך את הגברים ולתת להן יתרון נוסף בחייהן האישיים, בצורה מקצועית ורומנטית.

הבושם מגיע בגודל של 10 מ"ל ומכיל את האיכות הגבוהה ביותר של Pheromones למשיכת גברים. עם זאת, הבושם מיוצר בצורה שאין לו ריח חזק, כך שהנוסחה של המוצר מיועדת להתיז מעט מהחומר על הבושם האישי של המשתמשת.

בכדי להשתמש בבושם, יש להתיז 1-2 פעמים מתחת לצוואר באזור בית השחי. בזכות הריכוז הגבוה של הפרומונים בבושם, הוא מספק תוצאות מרשימות עבור המשתמשת.

לסיכום, בושם Pheromone של Eye Of Love הוא בושם איכותי ואמיתי, המיועד לנשים שרוצות למשוך גברים ולתת להן יתרון נוסף בחייהן האישיים. הבושם מכיל ריכוז גבוה של פרומונים והוא נקי מריחות חזקים. עם הוראות השימוש הפשוטות, הבושם מספק תוצאות מובטחות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בושם לאישה בעל פירומונים לפיתוי גברים Eye Of Love – Unscented Female 10ml”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן