מידע נוסף

אביזר: בושם לאישה Spicy המכילה פרומונים

מותג: Obsessive

כמות:30 מ"ל

148.00

בושם לאישה המכילה פרומונים לערב רומנטי במיוחד

תיאור

הכתבה תבצע מסקנות על ידי התייחסות לנושאי הפרומונים והשפעתם על החושים. היא תספק מידע על הבושם Fun מבית Obssessive ותפרט את רכיביו ותכונותיו. הכתבה תציג את הבושם כמוצר בלעדי שיכול לשדרג את החוויה החושית של המשתמש, בעזרת התמזגות הפרומונים המובילה לגירוי חוש הריח הגברי ולהערצת חשק המיני. הכתבה תתעדן בעובדה שהבושם מכיל ארומה כיפית המורכבת מתמציות צמחים ותפרט את הניחוחות המרכזיים שלו. תוסיף שבסיס הבושם מעניק גוון ורדרד ומרקם תבלינים ולימון, ותתאר את הבקבוק המקסים והאלגנטי עם ראש במראה קריסטלי יוקרתי. הכתבה תציין גם את הסרט הפרפר המקסים בצבע ורוד ותציין שמדובר בבושם מתוך קולקציית Fun. סיום הכתבה יכיל מידע על נפח הבושם שהוא 30 מ"ל.
אני ממליץ לנסות את הבושם Fun מבית Obssessive שיכול להיות הבושם המושלם עבורך. עם ניחוח עץ אוריינטלי ויסמין, הבושם יעניק לך חוויה מדהימה. בנוסף לניחוח המהפנט, הבושם מכיל פרומונים שמגבירים את גירוי חוש הריח הגברי ומעוררים חשק מיני. הארומה הכיפית של הבושם מורכבת מתמציות צמחים כמו יסמין, גרדינה, אילנג-אילנג, ברגמוט, אמלפי לימון ודומדמנית שחורה. בסיס הבושם מעניק לו גוון ורדרד ומכיל מרקם תבלינים ולימון המורכבים ממספר רב של ניחוחות מהפנטים. הבקבוק של הבושם עצמו מקסים ואלגנטי, עם ראש במראה קריסטלי יוקרתי וסרט פרפר סאטן מקסים בצבע ורוד. הבושם נכנס בקלות לתיק או לתיקום וכולל ראש התזה כדי למנוע נזילות לא רצויות. בקבוק הבושם מכיל 30 מ"ל והוא חלק מקולקציית Fun של מותג Obssessive. לסיכום, הבושם Fun מבית Obssessive הוא בושם מושלם המשלב בין ניחוח מהפנט לבין פרומונים המעוררים חשק מיני.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בושם פרומון לאישה מבית חברת Obsessive – Fun Spicy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן