מידע נוסף

כמות:30 מ"ל

אביזר: בושם לאישה fun sexy המכילה פרומונים

מותג: Obsessive

148.00

בושם לאישה המכילה פרומונים לערב רומנטי במיוחד

תיאור

פרומונים הם חומרים שמטרתם להשפיע על החושים. הם מבצעים מסר הגורם לתגובה בלתי מבוקרת על האדם. בושם Fun מבית Obssessive הבושם המהפנט הזה בניחוח עץ אוריינטלי ויסמין מרוקאי יעשה עבורך את העבודה. ביחד עם התמזגות הפרומונים שיטריפו את חושיו, ולכך אין לו סיכוי…

– בושם זה מכיל פרומונים להגברת גירוי חוש הריח הגברי ומעוררי חשק המיני.
– ארומה כיפית המורכבת מתמציות צמחים בניחוח עץ אוריינטלי.
– בסיס הבושם בעל גוון יין אדום ועץ קשמיר.
– בקבוק מקסים ואלגנטי עם ראש במראה קריסטלי יוקרתי.
– סרט פרפר סאטן מקסים בצבע אדום.
– בושם להיט מתוך קולקציית Fun.
– בקבוק בעל ראש התזה.
– מכיל 30 מ"ל.
הפרומונים הם חומרים מעניינים שיוכלו לשפר את חיינו בצורה מפתיעה. פרומונים הם חומרים כימיים שמיוצרים על ידי הגוף ומשמשים לשליחת מסרים חושיים למסביבנו. פרומונים יכולים להשפיע על הריח, הטעם, והחוש המיני שלנו.

בושם Fun מבית Obssessive הוא בושם מהפנט שמשלב בין הניחוח העץ אוריינטלי לבין תכונות הפרומונים. הניחוח המרענן של פרח היסמין המרוקאי משתלב בצורה מושלמת עם התמזגות הפרומונים המעוררת חשק וגירוי חוש הריח הגברי. התוצאה היא בושם שמשפר את המוח ומעורר את החושים.

לצד הריח הכיפי והמרענן, הבושם כולל גם רקע מרגיע של יין אדום ועץ קשמיר. זהו תמכור ייחודי שמעניק לבושם את הטוויסט המיוחד והמפתה.

לבושם יש בקבוק מקסים ואלגנטי עם ראש במראה קריסטלי יוקרתי. סרט פרפר סאטן מקסים בצבע אדום מוסיף לו את השיק והרומנטיקה הנדרשת. הבושם הוא חלק מקולקציית Fun המצליחה של חברת Obssessive.

הבושם כולל ראש התזה שמקל על השימוש ומבטיח שתוכלו להנות מהבושם בקלות ובנוחות. הבקבוק מכיל 30 מ"ל של בושם, מספיק לשימוש ממושך ומרענן.

אז אם אתם מחפשים בושם שיעניק לכם חוויה חושית מיוחדת, בושם Fun מבית Obssessive הוא הבושם המושלם עבורכם. המגוון הרחב של תכונות הפרומונים יעניק לכם חוויה שלא תשכחו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בושם פרומון לאישה מבית חברת Obsessive – Fun Sexy”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן