מידע נוסף

מותג:Eye Of Love

אביזר:בושם פיתוי לאישה למשיכת גבר

מכיל : 10 מ"ל

100.00

בושם ייחודי לגבר המכיל פירומונים המעוררים את תחושת החשק והמשיכה לגברים של המותג Eye Of Love.

המלאי אזל

תיאור

בושם Pheromone – הגברים לא יכולים להתנגד!

האם את רוצה להיות האישה שמושכת את הגברים בקלות? האם את מחפשת יתרון נוסף בחיים האישיים שלך? אם כן, הבושם Pheromone של Eye Of Love הוא בדיוק מה שאת צריכה!

הבושם האיכותי הזה מעניק לך ניחוח עדין ונעים, שיכול לשפר את המצב הרומנטי והמקצועי שלך. בעזרת תרסיס זה, תוכלי למשוך את הגברים אליך ולהעניק לעצמך יתרון מוחץ בכל תחום שתבחרי.

הבושם מגיע בכמות של 10 מ"ל ומכיל את האיכות הגבוהה ביותר של Pheromones, שמוכחים כמפתח למשיכה ולהיכנעות של הגברים. כל מספר טיפות מתחת לצוואר ובית השחי שלך יכול לגרום לשינוי דרמטי בצורה שבה הגברים מגיבים אליך.

הניחוח של הבושם משלב זר טרי של ילנג יילנג, יסמין חושני, פריחת תפוחים, פריסיה וסיגליות סגולות עמוקות. נגיעות של מוסק לבן רך משלימות את התרסיס ומבטיחות לשמור על הניחוח מהופנט ומרענן מהבוקר עד הלילה.

החומרים של הבושם הם טבעיים ולא נוסו על בעלי חיים, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לכל אישה שמתכוונת להשתמש בבושם איכותי ואמין.

אז אל תתלבטי יותר! תנסי את הבושם Pheromone ותרגישי את השינוי המדהים בחייך האישיים. תיהני מעולם רומנטי ומקצועי שלך כבר היום!
מומלץ להשתמש בבושם Pheromone של Eye Of Love באופן יומי כדי ליהנות מהיתרונות שהוא מציע. הבושם מכיל ניחוח עדין ונעים המיועד לנשים שרוצות למשוך את הגברים ולתת להן יתרון נוסף בחייהן האישיים. בעזרת האיכות הגבוהה של הPheromones שבבושם, תוכלי להיות מוקפת בניחוח מפתה שימשוך ויסיע אליך את הגברים.

הניחוח המרענן של הבושם מכיל זר טרי של ילנג יילנג, יסמין חושני, פריחת תפוחים, פריסיה וסיגליות סגולות עמוקות. נגיעות של מוסק לבן רך ישמרו על הניחוח מהופך מהבוקר ועד הלילה.

חשוב לציין שהבושם מורכב מחומרים טבעיים ולא נוסה על בעלי חיים, כך שתוכלי להשתמש בו בנוחות מבלי להזיק לאף יקירך.

כדי להשתמש בבושם, יש להתיז 1-2 פעמים מתחת לצוואר באזור בית השחי. תהני מהניחוח המרהיב והמפתה של Pheromone ותמשיכי למשוך אליך את תשומת הלב של הגברים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בושם לאישה בעל פירומונים לפיתוי גברים Eye Of Love – Morning Glow 10ml”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן