מידע נוסף

מצבים לבחירה:מצב רטט אחד

אביזר:אצבען רוטט למתחילות

מותג:Excellent Power (NMC)

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות חלקית במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

99.00

אצבעון רוטט מסיליקון למתחילות מבית יצרנית אביזרי המין Excellent Power במחיר הזול ביותר בישראל

תיאור

אצבעון רוטט איכותי בעל מצב רטט יחיד הוא מוצר מוביל בשוק, המיוצר מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר על ידי היצרנית Excellent Power (NMC). האצבעון מיועד לשימוש עצמאי או כחלק ממשחקי זוגות ומשחקים מקדימים.

על מנת לשמור על תחושת הנאה מקסימלית ולהוביל לתוצאות מרשימות, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המיוצרים על בסיס מים. כך תוכלו להבטיח חוויה מענגת ותחושה מושלמת.

לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולנקות את האצבעון בעדינות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להשאיר את האצבעון להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

בעזרת האחזקה המתאימה והשימוש הנכון, תוכלו למזער את השחיקה ולהאריך את חיי השימוש של האצבעון האיכותי הזה. תהנו מכל רגע וצעד בחוויה המרתקת שהוא מציע.
אחזקה ושימוש:

1) כדי להבטיח שימוש מקסימלי ונוחות מורחבת, מומלץ למרוח חומר סיכה על בסיס מים על האצבעון לפני השימוש. זה יסייע בהגברת התחושות ובהגברת ההנאה.

2) לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות מהאצבעון ולשטוף אותו בזהירות בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר השטיפה, יש להניח את האצבעון להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

3) ניתן לשמור על איכות האצבעון באמצעות אחסון נכון. מומלץ לשמור את המוצר בקופסא או בתיק סגור, במקום יבש וקריר, בכדי למנוע נזקים והתחממות מיותרת למוצר.

4) מומלץ לא לשימוש באצבעון במים או מוצקים, ולהימנע ממגע עם אש או חומרים כימיים פוגעניים.

5) יש להשתמש במוצר בצורה נכונה ולא להפעיל כוח חורג מהנדרש, כך תשמר על איכותו ועל מצב הרטט שלו.

6) במידת הצורך, ניתן להשתמש במיסוך לחומר סיכה בכדי להבטיח שימוש חלק ונוח יותר.

7) יש להימנע משימוש במוצר במקרים של גירוי או חולשה ברגעי השימוש. אם יש חשש שהמוצר גורם לכאבים או לגירוי, יש להפסיק את השימוש מיד.

האצבעון הרוטט איכותי מבית Excellent Power הוא בחירה מצוינת למתחילות ולאלו שמחפשות חוויה מהנה ומרגשת במשחקי זוגות. בהשתמש בתוספת חומרי סיכה ובעקבות ההנחיות לשימוש ואחזקה, תוכלי להבטיח שתיהני מחוויה מרשימה ותשמרי על איכות המוצר לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אצבעון רוטט מסיליקון NMC-Clit Ring”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן