מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:אצבען רוטט למתחילות

מצבים לבחירה:מצב רטט אחד

עשוי מ:TPE

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

149.00

אצבעון רוטט מסיליקון למתחילות מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית Xr Brands במחיר הזול ביותר בישראל

תיאור

מאמר זה מתאר את הויברטור מסדרת MASTER SERIES של XR BRANDS, המעוצב בצורה ייחודית ומיועד להעניק חווית ג'י חדשה לגמרי. הויברטור מכיל שרוולי אצבע האטומים למים שמחליקים על שתי האצבעות הראשונות ומגעים בנקודות החמות באופן מקסימלי. השרוול מעוצב בצורה מצולעת ורוטטת כדי להעניק הנאה מקסימלית. המידה של השרוול מתאימה לרוב כפות הידיים. כדי לשמור על המוצר במצב טוב, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולנקות את הויברטור לאחר השימוש במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי ולהתיר לו להתייבש לפני שהוא מוחזר לקופסא.
מוצר זה, הויברטור ממריץ נקודת הג'י מסדרת MASTER SERIES מבית XR BRANDS, הוא כלי מין מעוצב בצורה ייחודית המביא את חוויית האורגזמה לרמה חדשה לגמרי. עם שרוולי האצבע האטומים למים, ניתן להחליק את הויברטור על שתי האצבעות הראשונות ולהתחיל לחוות תחושות חדשות ומרהיבות.

השרוול המעוצב באופן ייחודי ומצולע מאפשר תנועה רוטטת, כך שניתן להתענג על הנינוחות והמרגוע שהוא מעניק, בעודו מתמקד בהפגיעה בנקודות החמות של הג'י להנאה מקסימלית. גודל השרוול מתאים לרוב כפות הידיים, מה שמבטיח נוחות ותמיכה מושלמת בעת השימוש.

כדי להבטיח חווית שימוש מושלמת והגנה על המוצר, חשוב להתחשב בכמה נקודות חשובות. לפני השימוש, מומלץ להשתמש בחומר סיכה המבוסס על מים, על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את השרוול בזהירות בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניח את הויברטור להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

בסופו של דבר, הויברטור ממריץ נקודת הג'י מסדרת MASTER SERIES מבית XR BRANDS הוא אביזר מין מופלא שיכול לשדרג את חוויית המין ולהביא את ההנאה לרמה הבאה. עם התחשבות ותחזוקה נכונה, תוכלו ליהנות משימוש ממושך ונעים עם המוצר המרהיב הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אצבעון רוטט Xr Brands Bang Bang G-Spot”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן