מידע נוסף

מותג:Preety love

אביזר:אצבען רוטט למתחילות

מצבים לבחירה:מצב רטט אחד

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

79.00

אצבעון רוטט מסיליקון למתחילות מבית יצרנית אביזרי המין הסינית Preetylove במחיר הזול ביותר בישראל

תיאור

אצבעון רוטט איכותי בעל מצב רטט יחיד הוא מוצר איכותי במיוחד מבית Preety Love, יצרנית אביזרי המין הסינית. האצבעון עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר ומיועד למתחילות. המוצר מתאים לשליטה לבד או במשחקי זוגות.

בכדי להבטיח שימוש מיטבי במוצרי המין, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. זה יסייע לך להשיג הנאה מרבית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, חשוב לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר זמן התייבשות, יש להניחו בטרם החזרתו לקופסא.
אזורי שימוש:
האצבעון רוטט איכותי נועד לשימוש באזורי הרגשה המינית והגוף החיצוני. ניתן להשתמש בו לסטימולציה של המגוון הרחב של אזורי הרגשה בגוף כגון הפריקה, השפתיים, החזה ועוד. בעת השימוש, יש לוודא תחושה נעימה ואין כאב או תחושת גירוי מיותרת.

הוראות שימוש:
לפני השימוש באצבעון רוטט, יש לוודא שהמוצר נטען באופן מלא. להכניס את האצבעון לתוך האזור הרגשי הרצוי ולהפעיל את הרטט בעזרת הכפתור המותאם לכך. ניתן לשנות את רמת הרטט בהתאם להעדפות האישיות ולתחושות הנוכחיות.

אחזקה וניקוי:
לאחר השימוש, יש לנקות את האצבעון בזהירות עם מים וסבון עדין. יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים או חזקים שיכולים לפגוע בחומרי העשויים ממנו האצבעון. לאחר הניקוי, יש למגר את האצבעון בטובת ייבוש מלאה ולאחסן אותו במקום יבש ומוצל.

המלצות נוספות:
לפני השימוש באצבעון רוטט, מומלץ להתחיל במראה קטן של קרם מין או ג'ל למריחה על אזור השימוש על מנת להקל על ההחדרה ולהבטיח חוויה נעימה ונוחה. יש לוודא חדירה עדינה ואיטית של האצבעון לתוך האזור הרגשי, על מנת למנוע כאב או תחושת גירוי.

התראות חשובות:
יש להימנע משימוש האצבעון רוטט במקרים של כאב או תחושת גירוי במהלך השימוש. ניתן להשתמש במוצר זה רק למטרות הנאה ובגילאי 18 ומעלה. יש להימנע משימוש המוצר במים או תחת מקלחת רטובה. יש להימנע משימוש המוצר אם יש נטייה לתופעות אלרגיות או רגישות עורית לחומרי המין. במקרה של תחושות כאב או תסמין של תגובה חולקת, יש להפסיק את השימוש מיד ולהתייעץ עם מומחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אצבעון רוטט מסיליקון Preety love – Adonis”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן