מידע נוסף

עשוי מ:רצועה ניילון אזיקי ניאופרן

אביזר:סט קשירה למיטה

מותג:XR Brands

כדור עשוי מ:PVC

369.00

סט קשירה למיטה מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

ערכת קשירה למיטה מסדרת Master series מבית יצרנית אביזרי הסאדו המובילה בעולם XR Brands האמריקאית. הערכה מכילה שמונה נקודות מגע שיכולות להיות בטוחות ומתאימות לכל מזרן בגודל. ארבעת אזיקי הקרסול ושורש כף היד הנשלפים עשויים ניאופרן כדי להבטיח נוחות בעת הלבישה, ובכל זאת גם מיועדים לקשירה ולריסון. כל אזיק ניתן לכוונון כך שיתאים לכל גודל כף יד, ועשוי עם סקוטש כדי להבטיח שחרור מהיר.
הערכת קשירה למיטה מסדרת Master series של יצרנית אביזרי הסאדו המובילה בעולם XR Brands האמריקאית היא פריט חובה בכל חדר שינה מעוצב ומרהיב. הערכה המגוונת מכילה שמונה נקודות מגע שיכולות להתאים לכל מזרן בגודל, מאפשרות כיוון פשוט ומהיר ומבטיחות חוויה מותאמת אישית לכל משתמש.

אחת התכונות המרשימות ביותר של הערכה היא אזיקי הקרסול ושורש כף היד הנשלפים. הם עשויים מניאופרן המבטיח נוחות מירבית בעת הלבישה והשימוש, ובנוסף, הם מתאימים לקשירה ולריסון. כל אזיק ניתן לכוונון כך שיתאים לכל גודל כף יד, ועשוי עם סקוטש המבטיח שחרור מהיר ופשוט.

הערכה מגיעה עם מדריך שימוש מפורט שמסביר במהלך כמה צעדים פשוטים איך להשתמש בערכה וליהנות מכל היתרונות שהיא מציעה. כמו כן, ניתן לראות בקישור למעלה סרטון המדגים את השימוש בערכה ומציג את היתרונות שלה בצורה מרהיבה.

הערכת קשירה למיטה מסדרת Master series היא אידיאלית לזוגות ולאנשים שרוצים להוסיף קצת תחושה של סאדיזם ומתיחה לחדר השינה שלהם. היא מעניקה גמישות ואפשרויות רבות ליצירת חוויה מינית מותאמת אישית ומרהיבה. הערכה מיוצרת באיכות גבוהה ועמידה לאורך זמן, ולכן מהווה רכישה משתלמת ואמינה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט קשירה למיטה XR Brands – Interlace Bed Restraint Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן