מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:דילדו נצמד

אורך כולל:15.2 ס"מ

אורך חדירה:12 ס"מ

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

179.00

Girl Style – דילדו ריאליסטי נצמד איכותי 15 ס"מ זקוף של המותג המוביל NMC.

תיאור

דילדו איכותי בעל מראה ריאליסטי של מותג אביזרי המין NMC. הדילדו הינו דק ובעובי מקסימלי של 2.4 ס"מ ואורך חדירה של כמעט 12 ס"מ ומתאים לנשים המחפשות דילדו יחסית קטן להתנסות עימו. Girl Style בעל ורידים דבר המקנה לו מראה ותחושה אמיתיים יותר ובעל בסיס וואקום חזק במיוחד המאפשר להצמידו למגוון משטחים.

אחזקה ושימוש:

1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.

2) לאחר השימוש יש לשטוף את הדילדו באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
שמירה ואחזקה:
1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה בזמן השימוש עם הדילדו על מנת לשפר את החוויה והתחושה. יש לוודא שהסיכה היא על בסיס מים כדי למנוע נזק לחומרים המיועדים לשימוש בפנים הגוף.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי מיועד לאביזרי המין. יש לנקותו בעדינות ולוודא שאין שאריות של חומרי סיכה עליו.
3) מומלץ לייבא את הדילדו ליבש בטרם השימוש או להשתמש במגבת יבשה לייבוש מהיר.
4) יש לשמור את הדילדו במקום קריר ויבש על מנת למנוע נזק מזיעה או לחות.
5) יש לשמור את הדילדו בקופסא או במקום מוגן מאור ישיר כדי למנוע ירידת איכותו ולשמור על עמידותו לאורך זמן.
6) יש להימנע משימוש חוזר ללא רחיצה וניקוי מתאים.
7) כל ייבוש או שטיפה יש לבדוק את הדילדו לאיות נזקים או תקלות כדי למנוע פגיעה בבריאותך.
8) יש להימנע משימוש בדילדו אם יש נזק או תקלה כלשהי במוצק הסיליקון או בבסיס הוואקום.

בעזרת השמירה הנכונה והשימוש המתאים, ניתן להאריך את חיי השימוש של הדילדו ולהבטיח שהוא ימשיך לתת חוויה נעימה ומרתקת לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו נצמד”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן