מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:דילדו נצמד

אורך כולל:23 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:4.5 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

179.00

דילדו ריאליסטי נצמד גמיש איכותי של המותג המוביל NMC.

המלאי אזל

תיאור

דילדו איכותי בעל מראה ריאליסטי של מותג אביזרי המין המוביל NMC. הדילדו הינו בעובי מקסימלי של 4.5 ס"מ ואורך חדירה של כמעט 17 ס"מ ומתאים לנשים המחפשות דילדו גדול ועבה יחסית. Blown Away בעל ורידים ואשכים דבר המקנה לו מראה ותחושה אמיתיים יותר ובעל בסיס וואקום חזק במיוחד המאפשר להצמידו למגוון משטחים.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הדילדו באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

על המותג:
חברת NMC הוקמה בשנת 1976 בהונג קונג ונחשבת לאחת מיצרניות אביזרי המין הגדולות והותיקות בעולם. ליין המוצרים של החברה מגוון ביותר ומכיל אלפי מוצרים שונים כמעט בכל קטגוריה אפשרית בעולם. תפיסת העולם של החברה שמה דגש על איכות חומרים המבטיח שימוש בטוח ולאורך זמן ביחד עם פונקציונליות לשימוש נח ומהנה. מוצרי NMC מתאימים לנשים, גברים וזוגות המחפשים אביזר מין איכותי במחיר נמוך יחסית ביחס לחברות המתחרות. כיום החברה מייצרת מגוון של כ-2000 מוצרים שונים למיטב החברות והמותגים הגדולים בעולם כגון החברות האמריקאיות California Exotic Novelty Doc Jhonson.
על המוצר:
הדילדו Blown Away הוא מוצר איכותי מבית המותג המוביל NMC. הדילדו מעניק מראה ריאליסטי ומגוון תחושות מוזכרות עם ורידים ואשכים אמיתיים. בעובי מקסימלי של 4.5 ס"מ ואורך חדירה של כמעט 17 ס"מ, הדילדו מתאים לנשים שמחפשות חוויה מינית גדולה ומרהיבה.

אחזקה ושימוש:
כדי להנות מהדילדו לאורך זמן ולשמור על רמת הניקיון וההיגיינה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש עם מוצרי המין. חומרי הסיכה המיועדים לשימוש במים יעניקו לך חוויה מינית מקסימלית וישפרו את התחושה שלך.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי המיועד לאביזרי המין. לאחר השטיפה, יש להניח את הדילדו ליבוש לפני שתחזירי אותו לקופסא.

על המותג:
חברת NMC הוקמה בשנת 1976 בהונג קונג והיא מעולם היצרנים הגדולים והותיקים ביותר של אביזרי המין בעולם. ליין המוצרים של החברה יש מגוון עצום של אלפי מוצרים בכמעט כל קטגוריה אפשרית בעולם. החברה מתמקדת באיכות החומרים ומבטיחה שימוש בטוח ולאורך זמן יחד עם פונקציונליות ונוחות. מוצרי NMC מתאימים לנשים, גברים וזוגות המחפשים אביזר מין איכותי במחיר ניתן לתת. היום, החברה מייצרת יותר מ-2000 מוצרים שונים למיטב המותגים והחברות הגדולות בעולם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו נצמד NMC – Blown Away”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן