רתמת פיסוק ירך עם סט אזיקי ידיים דמוי עור לקשירה אחורית XR Brands – Acquire

499.00

רתמת פיסוק ירך עם סט אזיקי ידיים דמוי עור לקשירה אחורית

תיאור

חדש בפאן סקס!!!

המאהבת הכנועה שלך רוצה להיות פגיעה עוד יותר לרצונות שלך! שים אותה ברתמת הפיסוק הזו כדי לפסק את רגליהן ולשמור על פרקי הידיים לכודים מאחורי הגב. ארבע נקודות התאמה מאפשרות לך להתאים אישית את רתמת החזה לגודל הכנועים שלך. חפתים בקרסול ובפרק כף היד האלגנטיים ניתנים לכוונון מלא גם עם האבזמים. בעזרת מיקום נוח זה ניתן להשתמש במהלך משחק מקדים או יחסי מין בכדי להנעים את חיית המחמד שלכם… ואת עצמכם!

מוצר זה הינו מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands הידועה באיכות מוצריה בקרב קהילת ה- BDSM בעולם.

שימוש ותחזוקה:
1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש יש לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את הגאג באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין.
פרטים טכניים:
– רתמת הפיסוק מיוצרת על ידי יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands.
– המוצר הינו מסדרת Master Series.
– רתמת הפיסוק מגיעה עם ארבע נקודות התאמה, המאפשרות להתאים אישית את רתמת החזה לגודל הכנועים שלך.
– חפתים בקרסול ובפרק כף היד האלגנטיים ניתנים לכוונון מלא גם עם האבזמים.
– מיקום נוח של הרתמת הפיסוק מאפשר שימוש נוח במהלך משחק מקדים או יחסי מין.
– המוצר מאוד פופולרי ונחשב לאיכותי בקרב קהילת ה-BDSM בעולם.

הוראות שימוש ותחזוקה:
1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים להגברת ההנאה.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את רתמת הפיסוק באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין.

בסיכום, רתמת הפיסוק מסדרת Master Series מבית XR Brands היא פתרון מושלם עבור מאהבים שמחפשים להגביר את התענוג והשליטה במשחקי ה-BDSM. היא מעניקה את הפיקוח והשליטה המוחלטת בכנועים, והיא נוחה לשימוש ולתחזוקה. בחרו ברתמת הפיסוק הזו ותוסיפו עוד רמה של תענוג וכיף למשחקי ה-BDSM שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רתמת פיסוק ירך עם סט אזיקי ידיים דמוי עור לקשירה אחורית XR Brands – Acquire”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן