מידע נוסף

אביזר:אזיקי ידיים מבד לקשירה לדלת

מותג:Lux Fetish

עשוי מ:אזיקים מבד

189.00

אזיקי בד איכותיים לידיים לקשירה לדלת של מותג אביזרי המין המוביל Lux Fetish.

תיאור

סט אזיקים מבד לידיים המחוברות לתופסנים מיוחדים לתלייה במשקוף הדלת, מבית ייצרני אביזרי הסאדו Lux Fetish.

הידיים והאזיקים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה הסאדו-מזדיינת, שמעניקים תחושת תחזוקה והשגת תשוקה עוצמתית. הסט המיוחד הזה מעניק למשתמש את היכולת לקבל כוח ושליטה על השולטים הפיזיים שלו.

האזיקים מבד רך ונושם, המתאימים במיוחד לעור הידיים הרגיש. הם מותאמים בצורה מושלמת לתופסנים המיוחדים המתחברים למשקוף הדלת, המאפשרים תלייה נוחה ומותאמת אישית.

בעזרת הסט הזה, תוכלו לחקור גבולות חדירה חדשים ולהעניק לפרטנר שלכם תחושת חוסר שליטה ותשוקה מגוונת. לאזיקים מבד חלק ונושם יש יכולת להעניק חוויה מרהיבה, כאשר המשתמש מתחיל להשתמש בהם.

הסט אזיקים מבד לידיים המחוברות לתופסנים מיוחדים לתלייה במשקוף הדלת מבית ייצרני האביזרים המובילים Lux Fetish הוא פריט חובה לכל אהבת הסאדו. הוא מתאים למתחילים ולמנוסים כאחד, ומספק את ההנאה והתענוג המבוקשים.

אז נצא יחד למסע של עזיבת השליטה והיכולת להשתחרר לחוויות חדשות ומרתקות. באמצעות סט האזיקים המתקדם הזה, תוכלו לחוות תחושות פיזיות ורגשיות שאין להן דומה.

מומלץ להשתמש בסט אזיקים זה בצורה אחראית ולפעול לפי הוראות היצרן. תפנו לעצמכם את הזמן המתאים להתרגש, להתרגש ולהנות מהחוויה המרתקת והמרגשת של עולם הסאדו.
"סט אזיקים מבד לידיים המחוברות לתופסנים מיוחדים לתלייה במשקוף הדלת, מבית יצרני אביזרי הסאדו Lux Fetish."

הסאדו הוא פעילות מינית וחוויתית שמתבצעת בין זוג או בין קבוצה של אנשים שמתחילה לקפל עם השראה מיתרה בתחושת המושך אותם לפגיעה פיזית או נפשית חיובית בגוף של השותף או השותפים.

בהתאם לצרכים המשתנים של האנשים המעורבים בפעילות, יצרנים פיתחו אביזרים וציוד ספציפי לסאדו. אחד מהם הוא סט האזיקים מבד לידיים המחוברות לתופסנים מיוחדים המתלים במשקוף הדלת. מדובר במוצר איכותי ומעוצב שנוצר על מנת לענות על צרכי המשתמשים בצורה הטובה ביותר.

הסט של אביזרי הסאדו Lux Fetish כולל שני תופסנים מיוחדים המתאימים לתלייה במשקוף הדלת, ושני אזיקים מבד לידיים. המוצר עשוי מחומרים איכותיים ומשופרים, כך שהשימוש בו הוא נוח ובטוח. האזיקים מתקשרים לתופסנים בעזרת רצועות מתכווננות, המאפשרות להתאים את הגודל והיכולת הפיזית של המשתמשים. כמו כן, האביזר מעוצב בצורה ארגונומית כדי לתת תמיכה ונוחות מירבית למשתמשים במהלך הפעילות.

הסט האיכותי והמתקדם של Lux Fetish מתאים למתחילים ולמתקדמים כאחד, ומציע חוויה מינית מרהיבה ומרגשת. עם הסט הזה, תוכלו להתחיל לגלות ולחקור את העולם המרתק של הסאדו בצורה מוגבלת, בטוחה ומהנה.

אם אתם מחפשים להוסיף רעננות ותיאום לחיי המין שלכם, הסט המרהיב הזה מבית Lux Fetish הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אל תפספסו את ההזדמנות לחוות חוויה מרתקת ולאמץ את הגישה החדשה והמרעננת של הסאדו. הזמינו את הסט המדהים הזה עוד היום והתחילו לחקור ולהתרגש!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אזיקי ידיים מבד איכותיים לקשירה לדלת Lux Fetish Closet Cuff”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן