מידע נוסף

עשוי מ:דמוי עור טבעוני

אביזר:סט אזיקי ידיים איכותיות

מותג: Fetish

230.00

אזיקי ידיים דמוי עור טבעוני איכותיות במיוחד של מותג אביזרי המין המוביל Fetish.

תיאור

היכנסו לעולמם החדש והשופע של הקהילת הBDSM עם ליין המוצרים החדש של חברת Fetish, אזיקים המיועדים לאלו האמיצים והנלהבים מה-BDSM.

סט אזיקי ידיים אלו מעוצבים מחומר דמוי עור טבעוני וניתנים להתאמה, כדי להעניק ריגוש והכרה עמוקה בחוויה המינית בחדר המיטות.

כל זוג אזיקים מיוצר בעבודת יד עם תשומת לב לפרטים, ומציע חווית BDSM איכותית ומפתה. ניתן להתאים את האזיקים למידות הידיים ולדרישות האישיות שלכם, כך שתוכלו ליהנות מחוויה מותאמת אישית ומרתקת.

אזיקי הידיים שלנו מצוידים ברצועות נשיאה מפוסטרן, המבטיחות אחיזה מושלמת ונוחה במהלך השימוש. בנוסף, הם קלים לתחזוקה ובטוחים לשימוש, כך שתוכלו להתרכז בחוויה ולהנות מכל רגע.

אז תכירו את הסט המגוון שלנו ותשקיעו באיכות מעולה ובחוויה שלא תשכחו. ברוכים הבאים לקהילת הBDSM ולעולם האזיקים שלנו.
הסט החדש של אזיקי ידיים מבית Fetish הוא הפתרון המושלם עבור חובבי ה-BDSM. המוצרים העשויים מחומר דמוי עור טבעוני מעניקים למשתמשים תחושה מרשימה של התאמה ונוחות, ומעניקים רגישות והתחזקות מרובות לחווית המיטה.

בעזרת האזיקים הללו, ניתן לגרום לחוויה המינית להיות יותר עמוקה, מרהיבה ומהנה. המשתמשים יכולים להתאים את האזיקים לפי הצרכים והרצונות שלהם, ולהתעניין בכל רגע בכל פרט קטן של החוויה הזו.

אזיקי הידיים של Fetish מציעים למשתמשים חווית BDSM מושלמת, עם תחושה של עצמה ושליטה. המוצרים מעניקים חוויה איכותית, בטוחה ומרהיבה, ומאפשרים לכל אחד להתרכז בזהותו המינית ולחיות את הפנטזיות הכי עמוקות שלו.

אז כדי לחיות את החוויה המינית הכי מרהיבה, תיכנסו לעולם ה-BDSM עם הקהילה החדשה של Fetish ותשגיחו על המוצרים החדשים שלהם – אזיקי ידיים שיעזרו לכם לחזק את החוויה המינית ולהשתחרר לחלוטין לתוך עולם התענוגות המיטה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אזיקי ידיים דמוי עור טבעוני Fetish – Handcuffs Vegan Leather”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן