אזיקי ואקום איכותיים מבד לידיים ולרגליים Lux Fetish – Suction Cuffs

מידע נוסף

אביזר:אזיקי ואקום לידיים ולרגליים

מותג:Lux Fetish

עשוי מ:בד

210.00

סט אזיקי ואקום איכותיים מבד לידיים ולרגליים של מותג אביזרי הסאדו Lux Fetish.

תיאור

סט אזיקי ואקום לידיים ולרגליים, מבית יצרני אביזרי הסאדו Lux Fetish.

האזיקים מעוצבים בצורה ארגונומית ונוחה לשימוש, מה שמאפשר לך לחוות חווית סקס מופלאה ומגוונת. הם ניתנים להצמדה בקלות על ידי השימוש בטכנולוגיית הוואקום, וניתן להצמידם לכל משטח חלק בביתך.

השימוש באזיקים אלו מאפשר לך להגביר את התחושות החושניות ולעזור לך להשיג ייחודיות וחוויות סקס מרהיבות. ניתן להשתמש באזיקים במגוון דרכים ובמקומות שונים, כגון באמבטיה או במקלחת, כדי ליהנות מחווית סקס מרעננת ופורה.

אזיקים אלו מתאימים לכל אדם שמחפש לחזור על עצמו ולעצמו בחדשנות ובצורה מרתקת. הם מעניקים לך את היכולת להתרכז בחוויות האינטימיות שלך ולחוות תחושות חדשות ומרהיבות.

סט האזיקים מבית Lux Fetish הוא בחירה מצוינת לכל מי שמעוניין להגביר את ההתרגשות והתענוג במהלך החוויה הסקסואלית שלו. הם יכולים להיות חלק ממשחקי התפקידים והפנטזיות שלך, ולהוסיף להם את הממד הפיזי והחושני של האזיקים.

אז תכירו את האזיקים המרהיבים של Lux Fetish ותתפנקו בחוויה סקסואלית ייחודית ומרהיבה.
אזיקי הוואקום של Lux Fetish הם אביזרים מעולים לחווית סקס מופתעת ומרעננת. הם ניתנים להצמדה בקלות על ידי יציבה על כף היד או כף הרגל, וניתן גם להצמידם על כל משטח חלק אחר.

השימוש באזיקים הוא דרך מעולה להוסיף פלטפורמה חדשה לחיי המין שלכם. על מנת ליהנות מחווית סקס מרתקת ומגוונת, מומלץ להשתמש באזיקים אלו במקלחת או באמבטיה. תחושת הוואקום שהם יוצרים מעניקה תחושה מושלמת של תוספת תנועה ותחושה של חזקה ומרעננת.

אזיקי הוואקום של Lux Fetish הם אידיאליים לזוגות שמחפשים להתרענן ולחדש את חיי המין שלהם. תרגישו את הכיף והתענוג שהם מציעים, ותרגישו חופשיים לבחור את המקום והזמן המתאימים לכם לחווית הסקס המרתקת הזו.

אל תחמיצו את ההזדמנות להביא את הכיף והתענוג הזה לחייכם. תנו לאזיקי הוואקום של Lux Fetish לשדרג את חוויית המין שלכם ולהבטיח לכם רגעים מרגשים ומלאי תשוקה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “אזיקי ואקום איכותיים מבד לידיים ולרגליים Lux Fetish – Suction Cuffs”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן