מידע נוסף

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:רצועת ניילון חזקה

אביזר:ערכת אזיקים ידיים לריסון הירך

מותג:XR Brands

159.00

ערכת אזיקי ידיים וירכיים לנשים וגברים מסדרת Frisky מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands.

תיאור

XR Brands – Take Me Thigh Cuff Restraint System – Black

הערכת אזיקי ידיים וירכיים מסדרת Frisky של יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands היא פתרון מושלם לאוהבי BDSM ומשחקי ההשפלות. האזיקים עשויים סקוץ ניילון המבטיחים הנאה ללא כאב ומציעים חוויה מהנה ומותאמת אישית.

הערכת אזיקי הידיים והירכיים מסדרת Frisky מציעה למשתמשים אפשרויות רבות לשליטה ולתענוג. היא מתאימה לגברים ולנשים ומתאימה לכל גודל של ידיים וירכיים. המעצורים נוצרו בצורה המתאימה לגוף ומתאימים לכל סוגי המשחקים והתנוחות.

עם הערכת אזיקי הידיים והירכיים מסדרת Frisky תוכלו לשדרג את החוויה המינית שלכם ולחייך בשליטה מלאה על הפעולות שלכם. הפתרון המושלם להשגת תענוג ולהוספת תחושת חסימה ושליטה.

אזיקי הידיים והירכיים מעניקים את התמיכה הנדרשת בזמן המשחק ומבטיחים נוחות מירבית גם במהלך שימוש ממושך. הם יציבים ומאובטחים, מה שמבטיח תחושת ביטחון ואמינות במהלך השימוש.

אזיקי הידיים והירכיים מסדרת Frisky הם לא רק אביזרים לשליטה ולהשפלה, אלא גם אביזרים שיוסיפו לכם יציבות ותחושת מידה במהלך המשחק. הם יכולים לשמש כאמצעי קינוח או כמגבליות לשליטה מלאה, תלוי בהעדפותכם וברמת החוויה שתרצו להשיג.

בעודכם משתמשים בערכת האזיקים המרהיבה הזו, תוכלו להרגיש את השליטה המוחלטת במהלך המשחק ולחוות תענוג מוחלט. עם אזיקי הידיים והירכיים מסדרת Frisky תוכלו לתמוך בפנים האהובה ולהעניש אותה כפי שתרצו. הן מציעות מגוון אפשרויות לשליטה, כולל רצועות נתיבה ואזיקי תמיכה נוספים.

הזמינו עכשיו את ערכת אזיקי הידיים והירכיים מסדרת Frisky של XR Brands ותחוו חוויה מושלמת שתשדרג את החוויה שלכם בחדר השינה. התחילו לחיות את הפנטזיות המיניות שלכם ותענישו ותשליטו כפי שאתם רוצים.
ערכת אזיקי הידיים והירכיים Take Me מסדרת Frisky של חברת XR Brands היא פריט מרתק ומפתה בעולם הסאדו. הערכה מכילה אזיקי ידיים וירכיים המיועדים להגברת התחושה של חוסר החופש במהלך משחקי השפלות וBDSM.

הערכה עשויה מסקוץ ניילון איכותי ונעים למגע, המבטיח נוחות והנאה לא כואבת במהלך השימוש. האזיקים מתכווננים וניתנים להתאמה אישית, כך שניתן להשתמש בהם בצורה הכי מותאמת לגוף ולצרכים האישיים שלך.

עם ערכת האזיקים המרהיבה הזו, תוכל לחוות חוויה מושלמת של חסימת התנועה והתפשטות השליטה על גוף השוליים שלך. תרגיש חופשי להתרכז בתפקיד הכרוך בלבד ולהסכים לכל רצונות השולים שבבעלותך.

הערכה מושלמת לאוהבי BDSM ולאוהבי השפלות, המחפשים דרך חדשה ומרעננת לחווית המשחק. היא מעניקה לך את הכלים הנדרשים ליצירת סצנות פועלות ומרהיבות, שיכולות להפתיע ולרתום את הדמיון גם של הקשיחים ביותר.

בנוסף, הערכה מתאימה גם למי שרוצה לנסות דברים חדשים ומרתקים בחיי המיטה. היא מציעה לך את האפשרות לחוות תחושה של חוסר חופש והתבוננות מוחלטת, שיכולה להוביל לחוויות עוצר נשימה ומרתקות.

לסיכום, ערכת אזיקי הידיים והירכיים Take Me מסדרת Frisky של XR Brands היא פריט חובה בכל קולקציה של מצרכי הסאדו והשפלות. היא מבטיחה חוויה מרהיבה, נוחות ללא כאבים ואפשרויות רבות להתאמה אישית. תפרק את הגבולות ותחווה חוויות חדשות ומרתקות עם ערכת האזיקים המרהיבה הזו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ערכת אזיקים ידיים לריסון הירך”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן