מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:לוח BDSM מקצועי למשחקי סאדו

עוגן:14 עמדות אחיזה

1,900.00

לוח BDSM מקצועי למשחקי סאדו מבית יצרנית אביזרי סאדו המובילה XR BRANDS

תיאור

"לוח BDSM מקצועי עם 14 נקודות עוגן לחובבי הסאדו הפותח דלת לחוויות חדשות. הלוח מאפשר חיבור של מגוון אלמנטים ואזיקים (ניתן לרכוש בנפרד) ומציע מגוון תנוחות לחוויות BDSM מותאמות אישית."
במאמר זה, אני מבקש/ת לדבר על לוח BDSM מקצועי שמתאים לאוהבי ואוהבות הסאדו. הלוח מכיל 14 נקודות עוגן המאפשרות לחבר לו אלמנטים ואזיקים שונים, שניתן לרכוש בנפרד, למגוון תנוחות.

הלוח BDSM הוא כלי מקצועי ואיכותי שמשמש לאוהבי סאדו בתחום הבדיסטיקה והסאדיזם. הנקודות העוגנות בלוח מאפשרות לחבר לו חוטים, מוטות, רצועות ומגוון רחב של אזיקים נוספים. כל האזיקים ניתן לרכוש בנפרד ולהתאים אותם לצרכים המיוחדים של כל משתמש.

הלוח מתאים לשימוש במיטה, כיסא או כל משטח אחר שמתאים לסקס במצב ישיבה או שוכב. הנקודות העוגנות מאפשרות לחבר מגוון רחב של אזיקים וליצור תנוחות מגוונות שמספקות תחושות חווייתיות ומרגשות.

הלוח BDSM מעוצב בצורה מדויקת ומדויקת להבטיח תמיכה ויציבות מקסימלית. הוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים המבטיחים חווית שימוש מרובה שנים. הלוח גם קומפקטי וניתן לפתיחה וקיפול מהירים, מה שהופך אותו לקל לנשיאה ולאחסון.

אם אתה או את מי שאת כתוב/ה את המאמר מעוניינים לחוות את עולם הסאדו והבדיסטיקה בצורה מקצועית ומרהיבה, לוח BDSM זה הכלי המושלם עבורכם. תנו לדמיונכם להתפשט ולהביא את החוויה החדשה והמרהיבה הזו לחייכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “לוח BDSM מקצועי למשחקי סאדו”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן