מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

דגם:Replica Vagina Jessica James

עשוי מ:SuperSkin

אביזר:מאונן לגבר

מותג:Pornstar Stroker

449.00

הסטרוקר המקורי של Pornstar Stroker בעיצוב נרתיק האמיתי בדמותה של השחקנית Jessica James .

תיאור

סטרוקר המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצב על פי מבנה גופה של שחקנית הפורנו Jessica James. הסטרוקר בדגם זה מגיע עם טקסטורה מיוחדת שנוצרה במיוחד עבור Jessica James בלוס אנג'לס. הטקסטורה מעניקה חווית גמירה מפנקת ומענגת מיוחדת.

הסטרוקר מצויד בפירסינג בקצה הדגדגן, המוסיף מימד ומדמה את צורת נרתיקה של השחקנית באופן כמעט אמיתי. בנוסף, הסדרה החדשנית של Pornstar Stroker מצוינת על ידי מכסה חכם המתאים למעמד לטלפון הסלולרי, כך שתוכלו לצפות בסרט בנוחות ובנוחות מקסימלית.

המוצר מגיע במארז פח מקורי המעוצב עם לוגו החברה. יש להיזהר מחיקויים ולהשתמש רק במוצר המקורי על מנת ליהנות מחוויה מירבית.

לתחזוקה הנכונה של הסטרוקר, יש לשטוף היטב את המוצר במים חמימים פושרים בלבד. יש להימנע משימוש בסבון ידיים או תכשירים אחרים שעלולים להרוס את חומר ה-CyberSkin של המוצר. בנוסף, המוצר מגיע עם שקית אבקה לחידוש המוצר.

בסיכום, סטרוקר המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצב מעניק חוויה ייחודית ומגוונת, והוא מותאם לשימוש נוח ונעים מכל מקום. עם תחזוקה נכונה, תוכלו ליהנות מהמוצר לאורך זמן רב.
הסטרוקר המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצב, הידוע כ-"Jessica James Stroker", הוא מוצר מרהיב המבטיח חווית גמירה מפנקת ומענגת במיוחד. עיצובו של הסטרוקר הוא תמונת מראה אמיתית של גופה של שחקנית הפורנו Jessica James, שיצרה טקסטורה מיוחדת במיוחד בעבודת יד. הטקסטורה הייחודית נוצרה בלוס אנג'לס ומעניקה חוויה ייחודית ומותאמת אישית לשחקנית.

בנוסף, הסטרוקר מגיע עם כיסוי חכם המיועד למעמד הסלולרי שלך. הכיסוי עוצב במיוחד כדי לספק נוחות מרבית וידידותיות לשימוש בזמן צפייה בסרטים.

המוצר מגיע במארז פח מקורי ועוצב עם לוגו החברה. יש לציין שחשוב מאוד להימנע מחיקויים ולהשתמש במוצר המקורי כדי ליהנות מחווית השימוש המירבית.

לתחזוקה נכונה של הסטרוקר, מומלץ לשטוף אותו היטב עם מים חמימים פושרים בלבד. יש להימנע משימוש בסבון ידיים או כל תכשיר אחר, כדי למנוע פגיעה בחומר ה-CyberSkin המיוחד של המוצר. כדי לשדרג את חווית השימוש, המוצר מגיע עם שקית אבקה לחידוש המוצר.

בסופו של דבר, הסטרוקר המקורי מסדרת הדוגמניות המעוצב כמו Jessica James Stroker מספק חוויה יוצאת דופן ומרהיבה, והוא בחוויה עצמה אחרת מהדגמים האחרים. הוא מאפשר לך לחוות גמירה מפנקת ומענגת במיוחד, והוא מומלץ לשימוש רק עם המוצר המקורי והאיכותי.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פנס פלשלייט עם פירסינג – Pornstar Stroker Jessica James”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן