פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 4 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating jewel plug

מידע נוסף

מותג:B-Vibe

אביזר:פלאג אנאלי

מצבי רטט:15 מצבי רטט | 6 עוצמות רטט

עשוי מ:סיליקון

אורך כולל:10.5 ס"מ

אורך חדירה:8.6 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

טעינה:באמצעות USB

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

620.00

jewel – הינו פלאג עם דמוי יהלום בתחתית לנראות אקסקלוסיבית מבית יצרנית הפלאגים האמריקאית B-Vibe

תיאור

פלאג אנאלי רוטט וחדשני מסדרת jewel המובילה מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מיוצר ברמה הגבוהה ביותר ועשוי סיליקון איכותי מאוד. בעל צורת קונוס עם קוטר מקסימלי של כ- 4 ס"מ, הפלאג מתרחב באופן הדרגתי לחדירה. עם 15 מצבי רטט ו 6 עוצמות, הפלאג מעניק חוויה עוצמתית ואורגזמות חושניות. ניתן לשלוט במצבי הרטט והעוצמה בקלות באמצעות כפתור ההפעלה. הפלאג נטען ומגיע באריזה מהודרת.

בזמן השימוש בפלאג, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין, ולהשתמש בזהירות כדי למנוע מגע עם החלקים החשמליים. לאחר הניקוי, יש להניח את הפלאג להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

הפלאג האנאלי הרוטט והחדשני מסדרת Jewel מבית B-Vibe הוא מוצר מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג העשוי מסיליקון איכותי במיוחד וברמה הגבוהה ביותר מציע חווית רוטציה ורטט מענגת במיוחד.

הפלאג בצורת קונוס עם קוטר מקסימלי של כ- 4 ס"מ, ומתרחב באופן הדרגתי לחדירה נוחה ונעימה. הפלאג מציע 15 מצבי רטט ו 6 עוצמות, הניתנים לשליטה ובקרה בקלות על ידי כפתור ההפעלה.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען בקלות. עם הפלאג האנאלי הרוטט והחדשני מסדרת Jewel, תוכלו ליהנות מחווית אורגזמה מרתקת ומושלמת בכל פעם שתשתמשו בו.

אחזקה ושימוש:

  1. בזמן השימוש, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
  2. לאחר השימוש, יש לשטוף בזהירות את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי.
  3. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

עם הפלאג האנאלי הרוטט והחדשני מסדרת Jewel, תוכלו לחוות רגעים של אינטימיות ותענוג בלתי נשכחים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 4 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating jewel plug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן