מידע נוסף

עשוי מ:רצועה דמי עור / מתכת / פלסטיק ABS

אביזר: קולר זרמים אלקטרו אלחוטי

מותג:XR Brands

799.00

קולר זרמים עם שלט רחוק לעבד הכלבלב שלך, מוצר זה הינו מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands האמריקאית.

קטגוריות: , , ,
XR Brands

תיאור

הצווארון החשמלי XR-Brands Jolt Electro Puppy Trainer Shock Collar: כלי אימון מרהיב לכלבים

הצווארון החשמלי XR-Brands Jolt Electro Puppy Trainer Shock Collar הוא כלי אימון מתקדם שיעזור לך לאמן את כלבלב העבד שלך בצורה יעילה ומהירה. המכשיר מציע מגוון אפשרויות אימון, כולל גירוי אלקטרו ורטט, צלילי שמע ורמזים חזותיים.

השלט האלחוטי של הצווארון מגיע עם כפתור מתאים לכל שיטת אימון, מה שהופך את השימוש במכשיר לפשוט ונוח. המכשיר עובד עד טווח של 800 מטר, כך שתוכל לשלוט על הכלבלב שלך גם ממרחק רחוק. בנוסף, אבזם הגלגול המתכוונן מאפשר לנעול את הרצועה, וכך להפוך את הצווארון לצווארון נעילה.

חשוב לציין כי מנעול ניתן לרכישה בנפרד ואינו כלול עם הצווארון. בסופו של דבר, הצווארון החשמלי XR-Brands Jolt Electro Puppy Trainer Shock Collar הוא כלי אימון מתקדם שיעזור לך להפוך את הכלבלב שלך לכלב מאומן ומקובל בצורה מהירה ויעילה.
XR-Brands Jolt Electro Puppy Trainer Shock Collar – מכשיר אימון חשמלי לגורי כלבלב

מכשיר האימון החשמלי XR-Brands Jolt Electro Puppy Trainer Shock Collar הוא כלי מתקדם ויעיל לאימון כלבלבים. המכשיר מציע מגוון אפשרויות לאימון יעיל באמצעות שילוב של גירוי אלקטרו ורטט, צלילי שמע ורמזים חזותיים. באמצעות שלט אלחוטי עם כפתורים מתאימים לכל שיטת אימון, ניתן לשלוט במכשיר על מרחק של עד 500 מטר!

האבזם המתכוונן של המכשיר מאפשר לך לנעול את הרצועה ולהפוך אותה לצווארון נעילה, מה שמסייע בשמירה על הכלבלב ובהקלה על האימון. בנוסף, ניתן לרכוש מנעול נוסף בנפרד להבטחת הנעילה.

מוצר זה מתאים לאימון ושיפור התנהגות כלבלבים במגוון תחומים, כולל למשל לשליטה בלעזאזל, להפסיק לעילויות בלתי רצויות, לשליטה באילוצי רהיטות ולקידום החזרת פריטים.

יתרון נוסף של מכשיר זה הוא טווח פעולה מרשים של עד 800 מטר, המאפשר לך לשלוט בכלבלבך גם במרחקים רחוקים ובכך לתת לו חופש תנועה מעורר אנרגיה.

לסיכום, מכשיר האימון החשמלי XR-Brands Jolt Electro Puppy Trainer Shock Collar הוא כלי מתקדם ויעיל שיסייע לך באימון ושיפור התנהגות כלבלבך. בעזרת גירויים אלקטרו ורטט, צלילים ורמזים חזותיים, תוכל לשלוט בו במרחק של עד 500 מטר ולשפר את יכולותיו והתנהגותו.

*מנעול ניתן לרכישה בנפרד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קולר זרמים אלקטרו אלחוטי לעבד הכלבלב”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן