הרוקט פוקט העוצמתי ביותר בעולם Le Wand-Grand Bullet יצירת אומנות

מידע נוסף

מותג:Le Wand

אביזר:הרוקט פוקט לגירוי חיצוני

מצבים לבחירה:11 מצבי רטט ו 4 רמות עוצמה

אורך:12 ס"מ

קוטר: 1.9 ס"מ

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עמידות במים:עמידות מלאה במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

399.00

ביצת רטט מסיליקון 11 מצבי רטט איכותית של המותג המוביל Le Wand.

תיאור

הרוקט פוקט מבית Le Wand האמריקאית הוא רוקט הכיס החזק והעוצמתי ביותר בעולם הויברטורים. הרוקט עשוי מ PVC ובקצה הויברטור נמצא שרוול סיליקון המסייע בהפקת עוצמה גבוהה יותר בעת החיכוך עם הדגדגן החיצוני. הדגם Grand Bullet מצויד ברטט עוצמתי המגיע עם 11 מצבים שונים ו-4 עוצמות שניתן לשלוט בהם בקלות על ידי כפתור ההפעלה הממוקם בבסיס הויברטור. מומלץ לנשים לשחק עם הרוקט באופן יחיד או זוגי.

כדי לשמור על הרוקט ולהבטיח שימוש מרבי ונעים, מומלץ לעקוב אחרי ההנחיות הבאות:
1) בזמן השימוש במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה ככל האפשר.
2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את הרוקט פוקט בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד המיועד לאביזרי מין.

בסיכום, הרוקט פוקט מבית Le Wand הוא רוקט עוצמתי ונוח לשימוש המתאים לשחקנים יחידים וגם זוגיים. עם תחזוקה ושימוש נכון, ניתן ליהנות מתחושות עוצמתיות ומרעננות ממוצר זה.
3) יש לייבא את הרוקט פוקט מהמים ולייבא סוללות חדשות במידת הצורך. הסוללות יש לשים בצורה תקנית ולוודא שהן מותקנות בצורה נכונה כדי לאפשר שימוש חלק ונוח במוצר.

4) כדי לשמור על הרוקט פוקט במצב הטוב ביותר, מומלץ לא להשאיר אותו מחובר לסוללות או מחובר לחשמל לאורך זמן מוגדר. זה יכול לגרום לנזקים למוצר ולסוללות, וגם להפסיק את חיי הסוללה מוקדם מידי.

5) כדי לשמור על הניקיון והיגיינה של הרוקט פוקט, מומלץ לנקות אותו לפני ואחרי כל שימוש. ניתן להשתמש במים וסבון רגיל או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש לנקות את הרוקט בעדינות ולא להשתמש בחומרים כימיים חזקים שיכולים לפגוע בחומרי הסיליקון או במצב הכללי של המוצר.

6) במידת הצורך, ניתן להשתמש בחומר סיכה בכדי לשדרג את החוויה ולהגביר את התענוג של המוצר. חומרי הסיכה הם על בסיס מים ומגוון רחב שלהם זמין בשוק. יש לקרוא ולעקוב אחרי ההוראות והמדריכים של החומר סיכה כדי להשתמש בו בצורה נכונה ובטוחה.

7) הרוקט פוקט מיועד לשימוש פרטי וניתן להשתמש בו כחלק מאינטימי ומרגש ביחד עם פרטנר או באופן עצמאי. יש להשתמש במוצר בצורה נעימה ובטוחה ולהימנע משימוש חוזר ושותף של מוצרים אינטימיים. כמו כן, יש להימנע משימוש במוצר במקרים של תלונות רפואיות או אם יש חשש לכל סוג של נזק או תופעות לוואי.

8) במידה ויש תקלה או נזק בהרוקט פוקט, מומלץ להפסיק את השימוש ולפנות ליצרן או למשווק המורשה לקבלת תמיכה ושירות. יש לשמור על אריזת המוצר ועל כל התעודות האחרות הקשורות למוצר, על מנת לשמור על האחריות ועל התקנון של המוצר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הרוקט פוקט העוצמתי ביותר בעולם Le Wand-Grand Bullet יצירת אומנות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן