מידע נוסף

אורך:7.9 ס"מ

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

טעינה:נטען באמצעות כבל USB

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:11 מצבי רטט ו 4 רמות עוצמה

אביזר:הרוקט פוקט לגירוי חיצוני

מותג:Le Wand

משקל:70 גרם

קוטר: 2.3 ס"מ

549.00

ביצת רטט מסיליקון 11 מצבי רטט איכותית של המותג המוביל Le Wand.

תיאור

רוקט פוקט מבית Le Wand האמריקאית הוא רוקט הכיס החזק והעוצמתי ביותר בעולם הויברטורים. הוא עשוי מ-PVC ובקצהו יש שרוול סיליקון עם זיזים, המקנה עוצמה גבוהה יותר בעת החיכוך עם הדגדגן החיצוני. הדגם ה- Bullet מצויד ברטט עוצמתי הכולל 11 מצבים שונים ו-4 עוצמות שניתן לשלוט בהן על ידי כפתור ההפעלה הנמצא בבסיס הויברטור. הרוקט מומלץ לנשים לשחק בו לבד או במשחק זוגי.

בכדי להבטיח שימוש במוצרי המין בצורה הטובה ביותר, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יעזור להשיג הנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את ביצת הרטט במים נקיים וסבון קל, וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. יש להתיח הביצה ליבוש לפני שמינתה בקופסא.
הרוקט פוקט מבית Le Wand האמריקאית הוא אחד מרוקטי הכיס המתקדמים ביותר בעולם הויברטורים. עשוי מ-PVC ומגיע עם שרוול סיליקון בקצה הויברטור, המסייע בהפקת עוצמה גבוהה יותר בעת ההחלקה עם הדגדגן החיצוני. דגם ה-Bullet מצויד ברטט עוצמתי בעל 11 מצבים שונים ו-4 עוצמות, הנשלטים בנוחות על ידי כפתור ההפעלה הנמצא בבסיס הויברטור. הרוקט מומלץ לנשים לשימוש פרטי או זוגי.

כדי לשמור על הרוקט ולהבטיח את חוויית השימוש הטובה ביותר, חשוב להבין את ההנחיות לאחזקה ושימוש. במהלך השימוש, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה של המוצר. לאחר השימוש, יש לשטוף את ביצת הרטט בעזרת מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי שמתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הרטט ליבש טרם החזרתו לקופסא. בכך תוכלו לשמור על הרטט במצב טוב ולהאריך את חייו השימושיים.

אנו ממליצים להתחיל בשימוש ברטט פוקט מבית Le Wand בצורה זהירה ולהתרגש על ידי החוויה המדהימה שהוא מציע. כמו כן, חשוב לקרוא את ההנחיות המצורפות למוצר וללכת על פי ההוראות וההגבלות המומלצות על מנת לשמור על בריאותכם ובטיחותכם. אם יש לכם שאלות או דאגות, אנו כאן כדי לעזור ולספק את המידע הנדרש. אנו מקווים שתיהנו משימוש ברטט פוקט מבית Le Wand ותיהנו מחוויות מיניות מרהיבות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הרוקט פוקט העוצמתי ביותר בעולם Bullet”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן