מידע נוסף

אביזר:הרוקט פוקט לגירוי חיצוני

מותג:Le Wand

קוטר: 1.8 ס"מ

אורך:12 ס"מ

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

טעינה:נטען באמצעות USB מובנה בקצה המוצר

עשוי מ:גוף סיליקון סאטן

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

399.00

ויברטור דה לוקס מיני Baton מסיליקון 15 מצבי רטט איכותית של המותג המוביל Le Wand.

תיאור

המיני ויברטור הדק והעוצמתי מסדרת ה Rose Crome Collection מבית Le Wand האמריקאית הוא רוקט הכיס החזק והעוצמתי ביותר בעולם הויברטורים. הוא מעוצב עם חומר סיליקון חלקלק סאטן ומגיע עם טבעת קוקרינג לעינוג חיצוני ועוצמתי. הדגדגן המפיק עוצמה גדולה יותר בעת החיכוך של הרוקט עם הדגדגן החיצוני.

הדגם ה- Baton מצוייד ברטט עוצמתי בעל 15 מצבים שונים ו- 6 עוצמות הנשלטים בנוחות על ידי שלושה כפתורי הפעלה הממוקמים לאורכו התחתון של הויברטור. הויברטור מתאים לשימוש יחיד או זוגי ומומלץ במיוחד לנשים.

כדי לשמור על המוצר ולהבטיח את חוויית השימוש הטובה ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש. כך תוכלו להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף את ביצת הרטט על ידי מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להניח את הויברטור להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

המיני ויברטור הדק והעוצמתי מסדרת ה Rose Crome Collection מבית Le Wand הוא לא רק יעיל וחזק, אלא גם נוח ומענג לשימוש. הוא מציע מגוון אפשרויות והתאמות עוצמה, ובזכות הטבעת הקוקרינג והדגדגן המפיק עוצמה גבוהה, הוא מתאים לכל סוגי השימושים המרגישים לכם הכי הכי טוב. כך שלא משנה אם אתם מחפשים חוויה סולו או זוגית, ה Rose Crome Collection מעניק לכם את המגע המושלם והנאה מרתקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הרוקט פוקט העוצמתי ביותר בעולם Le Wand – Baton”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן