מידע נוסף

עומק הדלי:כ- 10 ס"מ

אביזר:מצבטי פטמות יפניים עם דלי להגדלת המשקל

מותג:XR Brands

249.00

מצבטי פטמות יפניים איכותיים מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

XR Brands – Slave Bucket

דלי העבדים הוא אביזר ה-BDSM המושלם למשחקים מרושעים עם בן / בת הזוג. הוא משלב עיצוב מצופה תלתן יפני קלאסי עם דלי התלוי משרשראות. ככל שיתווספו יותר משקלים, המשקל והמשיכה יהיו חזקים יותר, וזאת באמצעות מטבעות או מים שנכנסים לדלי. מכשיר ערמומי זה מושלם לפטמות, אך ניתן להשתמש בו בכל מקום שתרצו, כולל בשפתי הנרתיק!
XR Brands – Slave Bucket: The Perfect BDSM Accessory

The Slave Bucket is the ultimate BDSM accessory for kinky play with your partner. Combining the classic design of Japanese-style stocks with a hanging bucket adorned with chains, the more weight you add, the heavier and stronger the pull becomes. This can be achieved by using either coins or water that fills the bucket. This aromatic device is perfect for pet play, but can be used anywhere you desire, including in the dungeon!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבטים לפטמות יפניים עם דלי להגדלת המשקל”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן