מידע נוסף

עומק הדלי:כ- 5 ס"מ

אביזר:מצבטי פטמות יפניים עם דלי להגדלת המשקל

מותג:XR Brands

149.00

מצבטי פטמות יפניים איכותיים מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

XR Brands – Jugs

דלי העבדים הוא אביזר ה-BDSM המושלם למשחקים מרושעים עם בן / בת הזוג. מדובר בעיצוב מיוחד המשלב בין מצבטים בצורת תלתן יפניים קלאסיים לדלי התלוי עליהם. ככל שתוסיפו יותר משקל, כך יהיה הכובד והמשיכה חזקה יותר, והכל באמצעות מטבעות או מים שנכנסים לתוך הדלי.

אביזר זה מצוין לפטמות ומעניק חוויה עוצמתית במשחקי ה-BDSM. בנוסף, ניתן להשתמש בדלי העבדים בכל מקום שתרצו, כולל בשפתי הנרתיק. העיצוב המיוחד שלו מאפשר שימוש נוח וקל, והוא מתאים לכל רמת ניסיון.

אם אתם מחפשים אביזר מרגש ומרושע למשחקי ה-BDSM, דלי העבדים מבית XR Brands הוא הבחירה המושלמת עבורכם. הוסיפו יותר כובד ואתגר למשחקים שלכם והתרגשו מחווית BDSM מופלאה.
XR Brands – Jugs

דלי העבדים הוא אביזר ה- BDSM המושלם למשחקים מרושעים עם בן / בת הזוג. התלתן היפני הקלאסי עם הדלי התלוי עליו מוסיף לחוויה רמת כובד ומשיכה מורגשת. באמצעות הוספת מטבעות או מים לדלי, ניתן להגביר את המשקל וליצור עוצמה חזקה יותר.

המכשיר עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, מה שהופך אותו ליציב וחזק. העיצוב המתוחזק של התלתן מאפשר שימוש חלק ונוח, והדלי הערמומי מוסיף רק תענוג לחוויה. בנוסף, ניתן להשתמש בדלי העבדים בכל מקום שתרצו, כולל בשפתי הנרתיק.

אם אתם מחפשים להוסיף רמת כובד ומשיכה למשחקי ה-BDSM שלכם, דלי העבדים מבית XR Brands הוא הבחירה המושלמת. תיהנו מחוויה חדשה ומרגשת עם התלתן היפני הקלאסי הזה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבטים לפטמות יפניים עם דלי להגדלת המשקל”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן