מידע נוסף

משקל:כ- 127 גרם למשקולת

אביזר:מצבטי פטמות עם משקולות

מותג:XR Brands

219.00

מצבטי פטמות עם משקולות מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands

תיאור

XR Brands – Burden Cylinder Nipple Weight Clamps

מבחינתי, מצבט עם משקולות הוא אביזר ה-BDSM המושלם למשחקי סאדו קינקיים עם בן/בת הזוג. המצבט הזה מציע לכם שילוב מרהיב של מצבטים קלאסיים ומשקולות במשקל של כ-127 גרם התלויות על המצבט. בזכות העיצוב הייחודי שלו, תוכלו ליהנות מתחושת פטמה חזקה ומרהיבה, ולהעניק לשותף המיני שלכם את ההתרגשות המוחלטת.

המצבט הזה מושלם לשימוש בפטמות, אך אל תתפשרו – ניתן להשתמש בו בכל מקום שתרצו, כולל בשפתי הנרתיק ואף לשלב במשחקי BDSM השונים שלכם. כל מה שעליכם לעשות הוא להחזיק בידיים את המצבט, למקם את הפטמות על החלק הרגיש שתבחרו ולהתחיל להתפשט בתענוג עד שהחזקה תהיה בדיוק כמו שאתם רוצים.

המצבט מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים, והוא מגיע בעיצוב ארגונומי שמבטיח נוחות מירבית במהלך השימוש. הוא מתאים לכל מידות הטיפה, וניתן להתאים אותו בקלות ובמהירות לפי הצורך. כמו כן, המצבט מגיע עם מרקם חלק ונעים למגע, כך שאתם תוכלו ליהנות מחווית שימוש נעימה ומהנה.

בנוסף לכל היתרונות האלו, המצבט מגיע במארז מקורי ומרהיב, שיכול לשמש כגם כמתנה מרהיבה לקשר מיוחד או לחברים קרובים שמחפשים לשדרג את החיים המיניים שלהם. תפנו אליו עכשיו ותתחילו לגוון ולהעשיר את חיי המין שלכם באביזר מרהיב ומרתק זה.
XR Brands – Burden Cylinder Nipple Weight Clamps הוא אביזר ה-BDSM המושלם למשחקי סאדו קינקיים עם בן / בת הזוג. המצבט הזה מציע לכם חוויה חדשנית ומרתקת שתעלה את המשחקים שלכם לרמה הבאה.

המצבט משלב בתוכו מצבטים קלאסיים עם משקולות, המעניקות תחושת משקולת ומתיחה על השפתיים החולצות שלכם. המשקולת של המצבט היא כ-127 גרם, המותאמת במיוחד כך שתגרום לכם להרגיש את המשקולת וליהנות מהתחושה המרתקת שהיא מעניקה.

הייחודיות של מצבט זה היא שניתן להשתמש בו בכל מקום שתרצו. הוא מתאים לשימוש על הפטמות, אך ניתן גם להשתמש בו בשפתי הנרתיק שלכם או בכל אזור אחר שתרצו לחוות את התחושה המרתקת של המשקולות התלויות על העור הרגיש.

המצבט עשוי מחומרים איכותיים ומסירים חום למגע, כך שתוכלו להשתמש בו בבטחה ובנוחות. כמו כן, הוא עמיד ומתאים לשימוש חוזר וחוזר לאורך זמן.

מצבט XR Brands – Burden Cylinder Nipple Weight Clamps הוא הבחירה המושלמת למי שרוצה להוסיף רמת סאדיזם וסאדו למשחקי המין שלהם. עם המצבט הזה, תוכלו להתקרב לחוויות חדשות ומרתקות, שתעניקו לכם תחושות חושניות מרובות ותשפרו את הקשר האינטימי שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבטים לפטמות עם משקולות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן