מידע נוסף

צבע: כסף

אביזר:מצבטי פטמות מתכווננים עם שרשרת מתכת

מותג:XR Brands

240.00

מצבטי פטמות מתכווננים ממתכת עם שרשרת מתכת של חברת אביזרי הסאדו והשליטה XR BRANDS

תיאור

XR BRANDS – Kneel Nose to Genitals Kneeling Clamps

מצבטים מתכווננים ממתכת שמותאמים לפטמות, הנמצאים בסדרת המוצרים Master Series של חברת XR Brands, החברה האמריקאית המובילה בתחום אביזרי הסאדו והשליטה.

המצבטים מחוברים לשרשרת מתכת אשר ניתן לשחרר מהם ולהשתמש בהם באופן עצמאי.

כל מי שמחפש חווית סאדו מעוררת השראה, ימצא במצבטים אלו פתרון מושלם. הם מעניקים תחושה מוחצנת ואינטימית, ומאפשרים שליטה מוחלטת ומושלמת על המצב של הפטמות.

אם אתם מעוניינים להעניק לעצמכם או לשותפכם חווית סאדו מדהימה, אל תהססו לנסות את מצבטי הפטמות המתכווננים האלה מבית XR Brands!
המצבטים "Kneel Nose to Genitals Kneeling Clamps" של חברת XR Brands הם חלק מסדרת המוצרים המתקדמת של Master Series. הם מיועדים לאלה שמחפשים חווית סאדו ושליטה מעולה.

המצבטים עשויים ממתכת איכותית ועמידה, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש תמידי וארוך טווח. הם מתכווננים בצורה נוחה ומאובטחת לפטמות המשתמש, מה שמאפשר נוחות מרבית בזמן השימוש.

המצבטים מחוברים לשרשרת מתכת, אך ניתן לשחרר את השרשרת כך שהם יהיו באופן עצמאי. זה מקנה למשתמש את הגמישות לבחור בין השימוש עם השרשרת או בלעדיה. זאת אפשרות מושלמת להתאמה אישית ומתן החוויה המותאמת אישית הטובה ביותר.

המצבטים "Kneel Nose to Genitals Kneeling Clamps" של XR Brands הם פריט חובה לכל אוהבי הסאדו והשליטה שמחפשים מוצר איכותי ובטוח לשימוש. אם אתם מחפשים להוסיף קצת פליטים וטירוטים לחייכם המיניים, אל תחמיצו את ההזדמנות לרכוש את המצבטים המתקדמים האלו. תיהנו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבטי פטמות מתכווננות עם שרשרת מתכת”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן