מידע נוסף

צבע: מוזהב

אביזר:מצבטי פטמות מוזהבים עם שרשרת מתכת

מותג:XR Brands

180.00

מצבטי פטמות מוזהבים עם שרשרת מתכת של חברת אביזרי הסאדו והשליטה XR BRANDS

תיאור

XR BRANDS – Deluxe Adjustable Nipple Clamps

מצבטים לפטמות בגוון של זהב ושחור המחוברות לשרשרת מתכת מוזהבת מסדרת Master Series של חברת אביזרי הסאדו והשליטה האמריקאית XR Brands.

מצבטי הפטמות המתכוונים מבית XR Brands הם פריט חובה בכל ארסנל הסאדו והשליטה. הם מעניקים גימור מושלם לפטמות ומאפשרים למשתמשים להתאים את הלחץ והמתיחה לפי הצורך והזמן הרצויים.

המצבטים עשויים מחומרים איכותיים ועמידים, בעלי גימור מרהיב בגוון של זהב ושחור המעניק להם מראה מושך ומיוחד. הם מחוברים לשרשרת מתכת מוזהבת המעניקה להם יציבות ואחיזה חזקה.

בנוסף, המצבטים מגוונים ומתכוונים, מה שמאפשר למשתמשים להתאים אותם לפטמות שונות ולשנות את הלחץ והמתיחה בקלות. תכונה זו מאפשרת לכם ליהנות מחווית סאדו ושליטה אישית ומותאמת אישית.

לכן, אם אתם מחפשים מצבטים יוקרתיים ומתכוונים לפטמות, המצבטים המתכוונים מבית XR Brands הם הבחירה המושלמת עבורכם. תיהנו ממראה מרהיב, נוחות מרבית וחווית סאדו ושליטה איכותית ומותאמת אישית.
המצבטים הם חלק מסדרת המוצרים היוקרתית והמתקדמת של XR Brands בתחום הסאדו והשליטה. מי שמחפש חוויה מרהיבה ומרגשת בעולם הסאדו והשליטה, לא יוכל להתעלם ממוצרים אלו.

המצבטים מעוצבים בצורה מדויקת ומפותחת, מאפשרים למשתמש להתאים את הלחץ והמתיחה על הפטמות לפי הגישה והתחושה שלו. כל מצבט מגיע עם מנגנון כיוון נוח ופשוט, המאפשר להתאים את הלחץ בקלות ובמהירות.

השרשרת המתכת המוזהבת מעניקה למצבטים מראה מרהיב ומלא סטייל. הצבע השחור והזהב משלבים יחד ליצירת תחושה של יוקרה ומופע, המתאימה לאירועים מיוחדים ולחוויות של מיני יוקרה.

המצבטים הם עשויים מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש. הם מתאימים לכל מידה של פטמות ומתאימים לשימוש גברים ונשים כאחד. בנוסף, הם נוחים לשימוש וניתן להתאים אותם בקלות לפי הצורך.

בסקירות המוצרים, משתמשים מתארים את המצבטים כמוצרים שמשפרים את התחושות והעונג במהלך הסקס והמתקדמים את החוויה הסאדיסטית והשליטה. הם מצוינים לשימוש עצמי ולשימוש זוגי, ומומלצים לכל מי שמחפש חוויה חדשה ומרגשת בעולם הסאדו והשליטה.

כל מי שרוצה להעניק לעצמו או למישהו אחר מתנה מיוחדת ומרהיבה, מוזמן לבחור את מצבטי הפטמות המתכווננים המפוארים של XR Brands. המוצרים זמינים לרכישה בחנויות המומלצות ובאתרים המובילים ברחבי העולם. תכירו את התחושה המרהיבה של מצבטים אלו ותתענגו על חוויה שליטה וסאדו מושלמת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מצבטי פטמות מוזהבים עם שרשרת מתכת”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן