מידע נוסף

מותג:Hustler Toys

אביזר:חרוזים אנאליים

עשוי מ:סיליקון

149.00

חרוזים אנאליים איכותית עשויה סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית המובילה Hustler Toys.

תיאור

חרוזים אנאליים מסדרת ALL About Anal של חברת אביזרי המין האמריקאית Huslter Toys הם פריט מיוחד שיעניק חוויה מרהיבה לכל מי שרוצה לענות על הפנימיות המינית שלהם. השרשרת, באורך 30 ס"מ, מגיעה עם 9 חרוזים חלקים ונעימים המאפשרים חדירה קלה ונוחה. החרוזים מתרחבים בהתאם לפי הסדר, כך שניתן להתאים את החוויה לצרכים האישיים שלך. בנוסף, השרשרת מצויה עם ידית אחיזה לשימוש נוח וקל. החרוזים אנאליים הללו הם אידיאליים למתחילים ולמנתחים מנוסים כאחד, והם יכולים להפוך את חוויית המין האנאלית שלך למרתקת ומרהיבה.
חרוזים אנאליים הם אביזר מין פופולרי המשמש להענגה והתענוג במהלך פעילות מינית אנאלית. במיוחד, חרוזים אנאליים מסדרת ALL About Anal של חברת Huslter Toys הם פריט מיוחד שמעניק חוויה מרהיבה ומהנה למשתמשים.

החרוזים האנאליים עשויים סיליקון איכותי, מה שהופך אותם לגמישים ונעימים למגע. עם אורך של 30 ס"מ ו-9 חרוזים במרכז השרשרת, הם מתאימים לכל רמת ניסיון ומאפשרים חדירה קלה ונוחה. בנוסף, החרוזים מתרחבים ככל שמתקדמים אל הידית המאחזת, מה שמאפשר למשתמש להתאים את החרוזים לפי הסדר המועדף ולהתאים את החוויה לצרכים האישיים שלו.

הידית המאחזת של החרוזים אנאליים מעניקה נוחות וידידותיות לשימוש. הידית מעצבת מיוחדת שמאפשרת למשתמש לאחוז בה בצורה נוחה ובטוחה, מה שמבטיח שימוש נוח ונעים לאורך זמן.

אם אתם מחפשים להעניש את עצמכם בחוויה אנאלית מדהימה ומרהיבה, החרוזים אנאליים מסדרת ALL About Anal של Huslter Toys הם הבחירה המושלמת עבורכם. תפנו לחנות המין המקומית שלכם ותרכשו את החרוזים המדהימים הללו עוד היום. תתענגו ותחוו את הענג האנאלי בצורה מושלמת!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “חרוזים אנאליים מסיליקון איכותי 30 ס"מ- שחור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן