ויברטור usb ריאליסטי 22 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- Wet Temper

מידע נוסף

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מותג:NMC

עובד עם:כבל USB

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

קוטר מירבי:4.7 ס"מ

אורך חדירה:15.3 ס"מ

אורך כולל:22 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

269.00

ויברטור ריאליסטי מסדרת Wet Temper של המותג המוביל NMC.

תיאור

הויברטור הריאליסטי מסדרת Wet Temper של חברת NMC הוא אביזר מין איכותי ביותר. הויברטור מיוצר בעבודת יד ומתבצע בו שילוב של טכנולוגיה מתקדמת וחומרים איכותיים. התוצאה היא חווית ריאליזם מרהיבה.

הויברטור בגודל גדול ומגיע עם יכולת חדירה של מעל ל-13 ס"מ וקוטר של מעל ל-4 ס"מ. המנוע הרטט החזק מספק 10 עוצמות רטט שונות, שניתן לשלוט בהן באמצעות השלט המותקן על כבל ה-USB. זה מאפשר להתאים את הרטט לרמת ההתרגשות והאורגזמה המבוקשות.

מעבר ליכולות המרהיבות, הויברטור גם נוח לשימוש ותחזוקה. ניתן להצמיד אותו למשטחים שונים ולשנות את תנוחתו בקלות. הוא עמיד במים וניתן להשתמש בו גם במקלחת.

בסיום השימוש, חשוב לשטוף את הויברטור היטב עם מים וסבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. כדי לשמור על הויברטור במצב מצוין, יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים או מרכיבים חומריים שמכילים שומן.

הויברטור הריאליסטי מסדרת Wet Temper הוא בחירה מצוינת לנשים שמחפשות חווית ריאליזם מרהיבה. בעל יכולת חדירה ורטט משתנים, ועמיד במים. הוא מתאים לשימוש במיטה וגם במקלחת.
אם אתה רוצה שאכתוב למאמר זה עוד חלק, אנא ספק לי מידע נוסף.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור usb ריאליסטי 22 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- Wet Temper”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן