מידע נוסף

מותג:Lux Fetish

אביזר:סטרפ און

היקף מותניים מירבי:150 ס"מ

180.00

ריתמת סטרפ און איכותי של מותג אביזרי המין האמריקאי Lux Fetish.

תיאור

סטרפ און מהמותג האמריקאי Lux Fetish – עבור זוגות לסביות ונשים שמעוניינות לחדור לגבר

הסטרפ און מהמותג האמריקאי Lux Fetish הוא מוצר איכותי ויעיל שמומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות ונשים שמעוניינות לחדור לגבר. הוא מתאים לרוב סוגי הדילדואים ומתכונן בקלות למבנה הגוף שלך.

הסטרפ און עשוי מחומרים איכותיים ומסוגננים בקפידה, מעניק לך חוויה מרהיבה ונוחות מרבית בזמן השימוש. הוא מתכוונן להיקף מותניים של עד 150 ס"מ, מה שהופך אותו למתאים לרוב הנשים.

אם את ושותפך מחפשות מוצר איכותי ויעיל לחוויה משותפת וכיפית, הסטרפ און מהמותג האמריקאי Lux Fetish הוא הבחירה המושלמת עבורכם. תפסיקו לחכות והתחילו ליהנות עוד היום!
הסטרפ און של המותג האמריקאי Lux Fetish הוא מוצר איכותי ומומלץ לשימוש על ידי זוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הסטרפ און מתאים לרוב סוגי הדילדואים וניתן להתאים אותו בקלות למבנה הגוף של המשתמשת. בנוסף, הוא מתכונן בהתאם להיקף המותניים של עד 150 ס"מ.

הסטרפ און של Lux Fetish עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, מה שמבטיח שימוש נוח וטוב על ידי המשתמשת. המוצר מעוצב בצורה ארגונומית ומתכוונן לאורך הגוף, מה שמעניק נוחות ואיכות בזמן השימוש.

סטרפ און הוא כלי מין מושלם לשיפור התענוג המיני והחדירה לגבר. המוצר מספק חוויה מינית ייחודית ומגוונת, מאפשר חופש יצירתי והענקת תחושת שליטה מוחלטת לנשים.

בסיכום, הסטרפ און של Lux Fetish הוא בחירה מצוינת לזוגות לסביות או נשים המעוניינות לחדור לגבר. הוא מתאים לרוב סוגי הדילדואים, מתכונן למבנה הגוף ומספק נוחות, איכות וחוויה מינית מרהיבה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ריתמת סטרפאון איכותי Lux Fetish – Red Heart”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן