מידע נוסף

חברה:NMC

אביזר:פלאג אנאלי

אורך כולל:12.7 ס"מ

אורך חדירה:9 ס"מ

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

99.00

פלאג אנאלי איכותי למתחילות עשוי סיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה NMC.

תיאור

פלאג אנאלי עשוי סיליקון של חברת אביזרי המין המובילה NMC. הפלאג בעל עיצוב סטנדרטי למתחילות להגברת ההנאה בעת המשחק עם הפלאג. הפלאג מתאים לזוגות המעוניינים לגוון את הסקס שלהם או לשימוש אישי להגברת ההנאה בעת האוננות.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
לאחר השימוש יש לשטוף את הפלאג על ידי מים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. כמו כן לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

![פלאג אנאלי](https://konimboimages.s3.amazonaws.com/system/photos/301877/medium/b18854138d4b8f45ea32bddc1ddf67a2.jpg)
בטיחות: חשוב לשים לב לכמה נושאים הקשורים לבטיחות בשימוש בפלאג אנאלי. ראשית וקודם כל, יש לוודא שהגודל של הפלאג מתאים לגודל האיבר המיני של המשתמש, כדי למנוע פציעות או תחושות כאב לא נוחות. כמו כן, יש להשתמש במסיכת סיליקון איכותית ולא במסיכות מקולקלות או עם פגמים, כדי למנוע סיכון לפציעה או לזיהום. כשיש שימוש עם הפלאג, חשוב להיות עדינים ולא להכניס אותו לתוך הגוף בכוח חזק, כדי למנוע נזק לרקמות הרכות של המקנה המיני או למערכת העיכול. בנוסף, יש להימנע משימוש בפלאג במקרים של תחושת כאב, תפריט או אי נוחות מתמידה, ולפנות לרופא כאשר מופיעות תסמינים כאלה.

המלצות: לקוחות ממליצים על הפלאג האנאלי של NMC, מספרים כי הפלאג עמיד, קל לניקוי ומגיע עם עיצוב נוח וידידותי למשתמש. הפלאג מומלץ לשימוש ביחד עם סמיכות וחומרי סיכה נוספים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את חוויית השימוש. כמו כן, ניתן להשתמש בפלאג יחד עם פיטינג או תחרות, כדי לקבל עוד יותר גירוי והתרגשות במהלך השימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי למתחילות NMC – Butt Hungry”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן