ויברטור עם מנוע כפול העוצמתי ביותר בעולם Deux – המוצר הלהיט ממאקו

מידע נוסף

אורך:11.5 ס"מ

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:אינו עמיד במים

טעינה:נטען באמצעות USB ישירות

עשוי מ:ABS + סיליקון רפואי

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט ו 6 רמות עוצמה

אביזר:ויברטור לגירוי חיצוני עם מנוע כפול

מותג:Le Wand

משקל: 87 גרם

519.00

ויברטור עוצמתי מסיליקון 15 מצבי רטט החזקה בעולם של המותג המוביל Le Wand.
כנסו לכתבה על המוצר ב"מאקו" מתאריך04/03/2021

תיאור

הויברטור העוצמתי והקל ביותר בעולם מבית Le Wand האמריקאית הוא פריט חובה לכל אישה. מי שמחפשת את הרטט החזק ביותר, הוא הבחירה המושלמת. הויברטור עשוי מ PVC והחלק העליון שלו עשוי מסיליקון. המנוע הכפול והעוצמתי שלו מבטיחים חוויית רטט מדהימה.

הויברטור מצוייד ב-15 מצבי רטט שונים ו-6 עוצמות שונות, שניתן לשלוט בהם בקלות על ידי כפתור ההפעלה הנמצא בבסיס הויברטור. הוא מתאים לשימוש בודד או זוגי ומומלץ במיוחד כמתנה יוקרתית ומושקעת עבור בת הזוג.

בכדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את ביצת הרטט במים נקיים וקצת סבון או בחומר ניקוי מיוחד למוצרי מין. יש להתיז את הויברטור ולהניחו להתייבש לפני המחזור הבא של השימוש.

מחקרים מראים שאביזרי המין יכולים להעניק תחושות חדשות ומהנות לנשים במיוחד. לכן, אם את רוצה לחוות חוויות מין מרהיבות ומרגשות, הויברטור Le Wand הוא הבחירה המושלמת עבורך.
הויברטור העוצמתי והקל ביותר בעולם מבית Le Wand האמריקאית הוא אביזר המין המושלם עבור נשים שמחפשות חוויה מינית מושלמת. מי שמחפשת איכות ופונקציות מתקדמות, זהו הויברטור שיעניק לה את כל מה שהיא צריכה.

הויברטור הכיס החזק והעוצמתי הזה עשוי מ PVC וחלקו העליון שלו עשוי מסיליקון, מה שהופך אותו לעמיד וקל לניקוי. הויברטור מצויד במנוע כפול ועוצמתי המספק רטטים חזקים ומרגשים. עם 15 מצבי רטט שונים ו-6 עוצמות שונות, הויברטור מתאים לכל טעם ורצון.

השימוש בויברטור הוא פשוט ונוח, עם כפתור ההפעלה המונח בבסיס הויברטור. הויברטור מיועד לשימוש יחיד או זוגי, והוא מתאים גם כמתנה יוקרתית ומושקעת עבור בת הזוג.

כדי לשמור על ויברטור זה במצב הטוב ביותר ולהבטיח את ההנאה המרבית ממנו, חשוב להתחיל ולסיים כל שימוש עם חומרי סיכה על בסיס מים. זה יסייע לשמור על הויברטור נקי ומאובטח.

לאחר השימוש, עליך לשלוף את הסוללות ולשטוף את ביצת הרטט במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. אחרי הניקוי, חשוב להשאיר את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שתחזיר אותו לקופסא.

לסיכום, הויברטור העוצמתי והקל ביותר בעולם מבית Le Wand הוא הבחירה המושלמת עבור נשים שמחפשות איכות, עוצמה והנאה מינית ללא פשרות. אזור את עצמך או את בת הזוג שלך עם מתנה יוקרתית ומושקעת שתרכוש עבורך את הויברטור הכיס הכי חזק בעולם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור עם מנוע כפול העוצמתי ביותר בעולם Deux – המוצר הלהיט ממאקו”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן