מידע נוסף

מותג:Romp

אביזר:ויברטור סיליקון

מצבים לבחירה:4 מקצבים שונים

מהירויות:6 מהירויות שונות

אורך כולל:23 ס"מ

קוטר מירבי:5.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי פרימיום

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

379.00

ויברטור נטען 10 מצבי רטט איכותי של מותג אביזרי המין הגרמני Romp

תיאור

מאמר על ויברטור סיליקון נטען עם מאלץ אורגזמה Romp

הויברטור המוצג הוא פריט איכותי ומתקדם מבית היצרן הגרמני Romp. המכשיר מגוון במאפיינים ופיצ'רים שיכולים לשפר את חוויית השימוש והנאה מרבית.

עיצובו של הויברטור מיוחד ומרהיב, והוא עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום. הגמישות הייחודית של הסיליקון הופכת את השימוש בו לנוח ומענג יותר. בנוסף, המוצר מצויד במנוע רטט קטן ושקט שמאפשר למשתמש לבחור מתוך 4 מקצבים שונים ו-6 מהרויות שונות. כל אחד יכול למצוא את ההגדרות המתאימות לו וליהנות מחווית שימוש אישית ומותאמת אישית.

הויברטור מגיע עם טעינה נטענת ללא צורך בסוללות נוספות. השימוש במכשיר הינו פשוט ונוח, וניתן להכניסו לתיק או לתיק הנשיאה לנשיאה נוחה וסודית. כמו כן, ניתן להשתמש בו בזמן הטעינה, מה שמספק יכולת שימוש רבה יותר.

מומלץ מאוד לעזור בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש עם מוצרי המין. זה יכול לשפר את הנאה השימוש ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש, מומלץ לנקות את ראש הויברטור בעזרת מגבון לח או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

הויברטור עם מאלץ אורגזמה Romp הוא מוצר איכותי ומתקדם שיכול לשפר את חוויית השימוש והנאה מרבית. בעל מנוע רטט שקט, גמישות יתרה ואפשרות לבחירת מקצבים ומהרויות שונות, הוא יכול להיות בחירה מושלמת עבור כל אדם שמחפש חווית ייחודית ומהנה.
המאמר יכול להיות כך:

הכלי המיני הגרמני המתקדם שיעניק לך את האורגזמה שתמיד חלמת עליה

אם אתה מחפש חוויה חדשה ומרתקת בחדר השינה שלך, הויברטור סיליקון נטען עם מאלץ אורגזמה מבית Romp הגרמנית הוא הפתרון המושלם עבורך.

הויברטור מגוון במיוחד ומציע לך 4 מקצבים שונים ו 6 מהרויות שונות, מה שמאפשר לך להתאים את החוויה לדיוק לפי הצרכים והרצונות שלך. עם זאת, המנוע הרטט שקט מבטיח שהשימוש בו יהיה דיסקרטי ונעים.

הויברטור עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום, המבטיח תחושה ייחודית ומהנה בכל שימוש. בנוסף, הוא מעוצב בגמישות יתרה, המאפשרת לך למצוא את המיקום הנוח והמתאים ביותר לך.

השימוש בו פשוט ונוח, הוא נטען ומוכן לשימוש בכל רגע. כל מה שנותר לך לעשות הוא לבחור את המקצב והמהירות הרצויים ולהינות מחווית האורגזמה המושלמת.

אך כדי להבטיח את השימוש האופטימלי והארוך טווח של הויברטור, חשוב להקפיד על האחזקה והשימוש הנכון שלו. כאשר אתה משתמש בו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצמת התחושה. לאחר השימוש, כדאי לנקות את ראש הויברטור בעזרת מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

אז אם אתה מחפש חוויה מהנה ומרתקת יותר בחדר השינה שלך, הויברטור סיליקון נטען עם מאלץ אורגזמה מבית Romp הגרמנית הוא הבחירה המושלמת עבורך. תן לעצמך את התענוג המרגיע והמשפר למוד רוח שאתה מחפש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סיליקון נטען עם מאלץ אורגזמה Romp -Jazz”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן